دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

انیمیشن سینمایی Godzilla Monster Planet 2017

بهتر است ،شرح داستان  انیمیشن سینمایی  Godzilla Monster Planet 2017 با این جمله آغاز کنیم : آخرین تابستان قرن بیستم … وقتی که بشریت می آموزد دیگر رهبر تنها سیاره زمین نیست. داستان فیلم در سال 2048 اتفاق می افتد ، زمانی که مردم دیگر قدرت مقابله با گودزیلا و دیگر هیولاها را ندارند و مجبور می شوند برای ادامه زندگی خود به سیاره ای دیگر سفر کنند.آنها سیاره ای که فاصله چندین سال نوری با آنها دارد به نام  Tau Ceti e انتخاب می کنند اما مشکل اینجاست زمانی که آنها به آنجا میرسند متوجه میشوند اکوسیستم این سیاره برای زندگی بشر مناسب نیست و نا امیدی و یآس وجود تمام بازندگان را میگیرد. در همین لحظه است که شخصیت قهرمان این انیمیشن مسیر اصلی فیلم را نمایان میکند.نام این شخصیت Haruo است، او از مردم میخواهد به زمین برگردند و برای به دست آوردن دوباره زمین بجنگند.آن ها سفر خود را با موفقیت آغاز میکنند اما زمانی که به زمین باز میگردند متوجه می شوند ….

 

3

برای اولین بار در سال 1954 گودزیلا وارد دنیای سینما شد. شخصیت گودزیلا در اصل بر گرفته از افسانه های ژاپنی است.که تا کنون 30 فیلم  سینمایی با محوریت گودزیلا ساخته شده است که آخرین محصول سینمایی آن انیمشن Godzilla: Planet of the Monsters که اولین فیلم سینمایی تمام انیمشن از سری فیلم های گودزیلا می باشد.

اطلاعات انیمیشن سینمایی Godzilla: Planet of the Monsters 2017 :

+ کارگزدانان :  Kōbun Shizuno , Hiroyuki Seshita

بازیگران : Mamoru Miyano,Takahiro Sakurai,Kana Hanazawa,Yūki Kaji,Tomokazu Sugita,Junichi Suwabe,Daisuke Ono,Kenta Miyake

کمپانی سازنده : Polygon Pictures — Toho Animation

ساخت کشور : ژاپن

+ تاریخ انتشار : November 17, 2017

مدت زمان :

نمرات :

Godzilla Monster Planet 2017

به روز رسانی :

1396/11/05 -- لینک دانلود با 2 کیفیت اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *