دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی Gordon and Paddy 2017

گوردون Gordon ، رئیس پلیس جنگل، در حال عقب نشینی و کناره گیری از شغل خود است و دیگر در توان خود نمی بیند که بتواند مسائل پیچیده جنگل حل کند.او تصمیم میگیرد به جای عقب نشینی و کناره گیری از یک همکار و دستایار استفاده کند در این لحظه از داستان انیمیشن ما موش باهوش و حس بویای قوی وارد داستان می شود.موش باهوش ما اسمش Paddy است و بعد از گذشت مدتی به عنوان دستیاری Gordon در می آید. باید دستیار جدیدی پیدا کند. Gordon  و Paddy با هم باید برای حل آخرین مورد و ماموریت گوردون Gordon -به نام  رمز و راز از دست رفته گوزن آجیل . آیا روباه می تواند این کار را کرده باشد یا کس دیگری؟! گوردون و پدي به زودی متوجه خواهند شد… .

Gordon and Paddy 2017.www.download.ir

یک کمدی ،علمی وتخیلی به کارگردانی Linda Hambäck . این انیمیشن بر اساس کتاب است که نوشته Ulf Nilsson و بازنویسی شده توسط Gitte Spee ساخته شده است.این انیمیشن در بخش Kplus در شصت و هشتمین جشواره برلین برای نمایش انتخاب گردید و مورد توجه بسیاری ار منتقدین قرار گرفت رای و امتیاز بالای از دیدگاه همه اقشار تماشاچیان گرفت.محصول کمپانی سوئیسی  Lee Film با همکاری Film i Väst در تاریخ 22،December ،2017 در کشور سوئیس منتشر گردید.

اطلاعات انیمیشن سینمایی Gordon and Paddy 2017 :

+ کارگردان : Linda Hambäck

+ نویسندگان : (Ulf Nilsson (author), Jan Vierth (screenplay

+ صداپیشگان : Stellan Skarsgård,Melinda Kinnaman,Felix Herngren

+ محصول کمپانی :  Film i Väst, Lee Film

+ ساخت کشور :  Sweden

+ تاریخ انتشار : 22،December ،2017

+ ژانر : Animation | Fantasy

+ مدت زمان : 1 ساعت و 2 دقیقه

+ زیرنویس : به زودی

+ نمرات : IMDb 7.1/10

لینک دانلود به محض انتشار قرار خواهد گرفت

Gordon and Paddy 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *