دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Howard Lovecraft and the Undersea Kingdom 2017

انیمیشن “هاوارد لاوکرافت و امپراطوری زیر دریا” یک فیلم جذاب محصول کشور آمریکا می باشد که در سال 2017 منتشر گردیده است. این انیمیشن به سبک فانتزی ساخته شده و داستان آن بر اساس رمانی به همین نام می باشد. شون پاتریک اُریلی وظیفه کارگردانی و نویسندگی این اثر را به عهده داشته است و ستارگانی نظیر ران پرلمن، مارک همیل، و کریستوفر پلامر نیز در آن هنرنمایی می کنند. این انیمیشن ادامه ی فیلم Howard Lovecraft And the Frozen Kingdom 2016 که در این بخش معرفی شد را روایت می کند.

خلاصه داستان: این انیمیشن ماجراجویی های جوانی به نام هاوارد فیلیپس لاوکرافت را دنبال می کند که مسئولیت حفاظت از سرزمین ریله را به عهده دارد، سرزمینی که در محاصره طلسم های جادویی قرار دارد. هاوارد علاوه بر به عهده داشتن این وظایف باید برای نجات پدر و مادر خویش نیز تلاش کند زیرا آنها توسط پادشاه دیوانه ای به نام ابدول زندانی شده اند. اکنون، هاوارد باید با جادوگری به نام دکتر هنری آرمیتیج همکاری کند تا بتواند والدین خود را نجات دهد و ضمن حفاظت از چندین کتاب جادویی، تلاش کند تا گرفتار طلسم تبدیل شدن به ماهی نشود. حال، ماموریت او برای سفر به امپراطوری زیر دریا آغاز می شود و اتفاقات شگفت انگیزی در مسیر فرار از خشم Cthulhu رخ می دهد…

Howard Lovecraft and the Undersea Kingdom 2017 center

مشخصات انیمیشن Howard Lovecraft and the Undersea Kingdom 2017 :

– ژانر : انیمیشن – فانتزی

– کارگردان : Sean Patrick O’Reilly

– نویسنده : Sean Patrick O’Reilly

– ستارگان : Ron Perlman, Mark Hamill, Christopher Plummer

– زمان انتشار : 1 اکتبر 2017

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 29 دقیقه

– حجم : 400 مگابایت, 800 مگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 7 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

Howard Lovecraft and the Undersea Kingdom 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *