دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Scooby-Doo Shaggys Showdown 2017 با دوبله فارسی

هنگامی که Scooby-Doo با گروهش مزرعه‌ای عجیب را کشف می‌کنند و از آن دیدن می کنند متوجه‌ می شوند که یک شبح اهالی آنجا را اذیت و آزار می دهد و آتش‌ سوزی‌ های زیادی برپا کرده است و همچنین سایر مزرعه های شهری نزدیک توسط یک گاوچران روح مانند غارت می شوند . پسر عموی اسکوبی دوو به نام راجز متوجه فریاد و وحشت اهالی مزرعه می شود که گویا تمامی خانه های آنها توسط یک یاغی بی رحم به نام زنده دل خالی از سکنه شد و آنها می خواهند به همین دلیل تمامی زمین ها و خانه هایشان را به فروش برسانند . گندمی می گوید که زنده دل مدتی است که فوت کرده و دیگر زنده نیست . آنها پس از بررسی قبر زنده دل متوجه می شوند که به دام شبح افتاده اند . اسکوبی دوو و دوستانش هر طور شده می بایست پرده از راز این ماجرا بردارند .

سایر توضیحات : انیمیشن کارتونی Scooby-Doo Shaggys Showdown 2017 یک انیمیشن کارتونی در سبک کمدی، ماجراجویی و خانوادگی می باشد که در سال 2017 بوسیله کمپانی Warner Bros. Animation ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Matt Peters بوده و او یکی از کارگردانان موفق سینمای جهان می باشد . اسکوبی دوو که اولین بار در سال 1969 به عنوان یک فیلم پخش شد با استقبال خوبی همراه بود ، تهیه کنندگان این مجموعه بعد از این استقبال تصمیم بر این گرفتند تا به ساخت مجموعه های دیگری با این نام ادامه دهند . پس از قسمت اول آنها به ساخت انیمیشن، سریال و فیلم های دیگری پرداختند که به دلیل جذابیت این شخصیت ها ، باز هم مورد استقبال قرار گرفتند . امیدواریم که از دانلود انیمیشن سینمایی Scooby-Doo Shaggys Showdown 2017 لذت ببرید .

مشخصات انیمیشن Scooby-Doo Shaggys Showdown 2017 :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی – خانوادگی

– کارگردان : Matt Peters

– نویسنده : Candie Langdale

– شرکت سازنده : Warner Bros. Animation

– بازیگران : Frank Welker, Grey DeLisle, Matthew Lillard & crew

– محصول کشور : ایالات متحده امریکا

– تاریخ انتشار : 14 فوریه 2017

– مدت زمان : 79 دقیقه

– کیفیت نمایش :  کیفیت 720p WEB-DL

– امتیاز: 7.0 از 10

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– دوبله فارسی : دارد

– پیوند : IMDB

 

 

Scooby-Doo Shaggys Showdown 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *