دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Sea Monsters 2017 با زیرنویس فارسی

“هیولاهای دریا” عنوان یک انیمیشن دیگر از شرکت WOWNow Entertainment می باشد که در سال 2017 تولید و منتشر شده است. این انیمیشن به کارگردانی ایوان ترامل ساخته شده و نویسندگی داستان آن را “هالی می اپی” به عهده دارد. این فیلم دارای رده بندی سنی TV-G می باشد و همه اعضای خانواده می توانند بدون محدودیت خاصی این فیلم را تماشا کنند. کی جی شراک و سارا تیلور دو تن از گویندگان اصلی این انیمیشن می باشند که تلاش کرده اند به بهترین شکل به کاراکترها جان بخشی کنند. این انیمیشن در کشور آمریکا تولید شده و تاریخ انتشار آن مربوط به سپتامبر 2017 می باشد.

خلاصه داستان: مدرسه ای در شهر ماهی ها آماده ی برگزاری یک مسابقه بزرگ بین اعضای خود می شود تا بتوانند بامزه ترین ماهی را مشخص کنند. برخی از ماهی های جوان سعی می کنند تا از استاد خود که Maestro صدا زده می شود کمک بگیرند تا بتوانند بامزه بودن را یاد بگیرند. در این بین ماهی آبی رنگ زیبایی وجود دارد که استعداد بالایی در این زمینه دارد. اما سایر ماهی ها رابطه ی چندان خوبی با او ندارند و مزاحمت های زیادی برای او ایجاد می کنند.

Sea Monsters 2017 center

مشخصات انیمیشن Sea Monsters 2017 :

– ژانر : انیمیشن

– کارگردان : Evan Tramel

– نویسنده : Holly May Opee

– ستارگان : Kj Schrock, Sarah Taylor

– زمان انتشار : سپتامبر 2017

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان : 1 ساعت و 12 دقیقه

– حجم : 630 مگابایت, 1.2 گیگابایت

– نمره IMDB : امتیاز 3.7 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

 

Fish that swimming in the city where there is danger in the village of the citizens

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *