دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Seoul Station 2016

داستان انیمیشن در داخل و اطراف ایستگاه سئول شروع می شود . بیماری واگیرداری از طریق یک مرد کارتون خواب در آنجا پخش می شود و باعث به وجود آمدن آخر الزمان می شود . در میان این هرج و مرج ها زن جوانی می باشد که سخت در تلاش برای نجات یافتن در اوج نا امیدی می باشد . داستان این کارتون حول دو شخصیت اصلی می باشد  یکی پدری به نام Suk-gyu که به دنبال دختر گمشده ی خود می باشد . زمانی که به سختی و مشقات بسیار او را پیدا می کند متوجه می شود که وارد کارهای غیر قانونی شده است اما زمانی که مجدد با یکدیگر دیدار می کنند پدیده ی وحشتناک زامبی در شهر سئول به وقوع می پیوندد . این فیلم دقیقا در جلوی ترمینال ایستگاه سئول شروع می شود .

دانلود انیمیشن Seoul Station 2016

سایر توضیحات : انیمیشن سینمایی Seoul Station 2016 در ژانر ترسناک بوده که توسط Sang-ho Yeon کارگردانی و نویسندگی شده است . او که کارگردانی اهل کره جنوبی می باشد تاکنون توانسته برنده 11 جایزه شده و در 12 بخش مختلف نیز کاندیدا بوده است . او علاوه بر کارگردانی به نویسندگی و تهیه کنندگی نیز مشغول می باشد . از دیگر کارهای او می توان به Train To Busan و The Fake اشاره کرد . انیمیشن های کره ای اکثرا دارای کیفیت بالایی بوده و محتوای مناسبی برای اکثر سن ها دارند . می توان گفت این انیمیشن هم از این قاعده مستثنی نبوده و راه همیشگی را طی کرده است . از جمله افرادی که می توان به عنوان صداگذاری انیمیشن ایستگاه سئول نام برد Seung-ryong Ryu , Franciska Friede و Joon Lee می باشند .

دانلود انیمیشن Seoul Station 2016

مشخصات انیمیشن سینمایی Seoul Station 2016 :

– ژانر : انیمیشن – خانوادگی

– کارگردانان : Sang-ho Yeon

– نویسنده : Sang-ho Yeon

– شرکت سازنده : Studio Dadashow

– محصول کشور : کره جنوبی

– تاریخ انتشار : 17 آگوست 2016

– مدت زمان : 92 دقیقه

– زبان پخش : کره ای

– کیفیت نمایش : 720p & 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : IMDB

Seoul Station 2016

  • 2 replies
    1. پویا says:

      دوبله فارسی که نداره
      زیرنویس فارسی هم که نداره
      زیرنویس انگلیسی هم نداره
      خداییش خودتون زبان کره ای می فهمید؟

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        دوست عزیز متاسفانه زیرنویسی برای این انیمیشن منتشر نشده که ما قرار بدیم .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *