دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Spongebob Squarepants: Sea Side Story 2017

باند Bikini Bottom’s ها یکی از بدترین باندهای دریا هستند و مخوف تر از آنها در دریا یافت نمی شود.این باند شامل کوسه های خشن می شود.این باند فقط می تواند یک عضود دیگر دریافت کند! باب اسفنجی برای اینکه بتواند ثابت کند و به همه بفهماند فقط یک مکعب اسفنجی نیس می بایست کارهایی انجام بدهد.او برای انجام این کار باید با رقبای خود روبرو شود … . این یکی از هشت داستان موجود در این سری از انیمیشن Sea Side Story است . هشت داستان دیدنی و جذاب و با نمک دیگر عبارتند از : “Sharks vs. Pods” — “Lame and Fortune” — “Sandy’s Nutmare” — “CopyBob DittoPants” — “Mall Girl Pearl” — “Sold!” — “Two Thumbs Down”- “Bulletin Board-

Spongebob.Squarepants.Sea.Side.Story.2017.www.download.ir

محصول کمپانی آمریکایی Nickelodeon که در سال 1977 تاسیس شده است و این کمپانی در زمینه ارائه اشتراک های تلویزیونی و سینمایی ،خدمات اینرنتی،پارک هیا تفریحی،رسانه و استودیو و … بسیاری از فعالیت های دیگر حیطه کاری خود را گسترده نموده و بیش از آنچه بسیاری از افراد تصور میکنند.آنچه این کمپانی بیش از بیش مورد توجه قرار داده است همیشه به وجود آوردن شخصیت های دوس داشتنی و محبوب بوده که این نشان گر استفاده از یک تیم طراحی همیشه پویا و مبتکر است. کارارکتر های همچون باب اسفنجی،پاتریک،لاک پشت های نینجا و اسنوپی داگ ها.

اطلاعات انیمیشن 2017 Spongebob Squarepants: Sea Side Story :

+ کارگردان : Stephen Hillenburg

+ نویسنده : Stephen Hillenburg

+ صداپیشگان :  Tom Kenny

+ محصول کمپانی : Nickelodeon

+ ژانر : کمدی

+ تاریخ انتشار :  25 March 2017

+ ساخت کشور : آمریکا

+ مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه

+ زیرنویس : به زودی

+ نمرات : نامشخص

Spongebob Squarepants: Sea Side Story 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *