دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Yu Gi Oh Bonds Beyond Time

پس از پیش آمدن اتفاقات ناگوار بسیاری مانند دزدیده شدن کارت اصلی اش ، یوسی فودو از یک دروازه زمانی عبور می کند و با دوست قدیمی خود جودای یوکی و یوگی موتو ملاقات می کند . در آنجا او برای این دو نفر توضیح می دهد که یک موجود شیطانی وارد قلمرو آنها شده است و قصد نابودی تمام دوستانشان و تمام کارت ها را دارد به همین دلیل تنها امید مبارزه با این موجودات و همچنین نجات کارت های موجود اتحاد و مبارزه ای یک پارچه با نیروهای شیطانی می باشد . سری انیمه های محبوب Yu Gi Oh برای اولین بار در سال 1996 ساخته شده اند این سری به دلیل سوژه جذابش که بازی کردن می باشد به سرعت موفق به کسب طرفداران بسیاری در سطح جهانی شد . از آن تاریخ به بعد سریال ها و فیلم های بسیاری براساس این سری ساخته شده اند که انیمه فوق یکی از جذاب ترین آنها می باشد .

دانلود انیمیشن Yu Gi Oh Bonds Beyond Time

سایر توضیحات : انیمیشن کارتونی Yu Gi Oh Bonds Beyond Time یک انیمیشن در سبک اکشن فانتزی می باشد که در سال 2010 توسط کمپانی Nihon Ad Systems ساخته شده است ، کارگردانی این فیلم انیمیشن برعهده Ken’ichi Takeshita بوده است که یکی از کارگردانان موفق در زمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن بسیاری نظیر The Asterisk War: The Academy City on the Water و Gekijouban Fate/stay night: Unlimited Blade Works را در کارنامه هنری خود داشته است .

دانلود انیمیشن Yu Gi Oh Bonds Beyond Time

مشخصات انیمیشن سینمایی Yu Gi Oh Bonds Beyond Time6 :

– ژانر : انیمیشن – اکشن – ماجرایی

– کارگردانان : Ken’ichi Takeshita

– نویسنده : Gilles Paris

– شرکت سازنده : Nihon Ad Systems

– محصول کشور : ژاپن

– تاریخ انتشار : 2010

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Yu Gi Oh Bonds Beyond Time

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *