دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Gunship Survival Zombie Gunship v1.6.57 برای اندروید

Gunship Survival Zombie Gunship

نام بازی جدید و محبوب است که در سبک بازی های اکشن و بقاء می باشد و شما کاربران عزیز دستگاه های اندروید می توانید آن را همراه با نسخه مود شده یا بدون محدودیت پولی و هیمنطور دیتای بازی به صورت جداگانه دانلود کرده و از بازی کردن آن لذت ببرید . شما یکی از معدود بازماندگان آخر الزمانی دوران ویرانگری پس از انشار ویروسی و تبدیل شدن مردم به زامبی های خون خوار هستید . شما برای زنده ماندن سوار بر هواپیمایی می شوید ، اسلحه های خود را انتخاب می کنید و از بالا با زامبی ها می جنگید و آنها را با اسلحه های خود و با هواپیمای جنگیتان نابود می کنید ، بمب بر روی آنها می ریزید ، با اسلحه ی قوی که بر روی هواپیمای شماست به انها تیراندازی میکنید و انها را نابود می کنید . شما باید با اسلحه بسیار قوی AC-130 gun ship به جنگ با زامبی ها بروید و قبل از اینکه شما را بکشند انها را بکشید و برای بقاء خود و دیگر انسان های را که باقی مانده هستند نجات دهید . این بازی یک بازی افلاین می باشد و شما برای بازی احتیاجی به اینترنت نخواهید داشت . شما در این بازی با گرافیک خیره کننده و بالا می توانید از فرودگاه به عنوان یک نیروگاه نظامی برای خود استفاده کنید و از انجا به روش زمینی با زامبی ها بجنگید و هیمنطور هواپیماهای خود را نگه دارید .

برخی قابلیت های

بازی Gunship Survival Zombie Gunship

:

-کشتن زامبی ها به روش های هوایی و زمینی .
– از فرودگاه خود را به عنوان پایه ای برای عملیات عملیات کنید .
-بازی در سبک بقاء و جهان باز .
-همراهبا نسخه مود شده یا بدون محدودیت پولی بازی .
-دارای فایل دیتای بازی .
-بازی به صورت آفلاین .

نام: Gunship Survival Zombie Gunship
حجم فایل: 532 مگابایت
شرکت سازنده: flaregames
تاریخ انتشار: 2018
ورژن: v1.6.57
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk-zip
پلتفرم: اندروید
سبک بازی: اکشن - جنگی
مناسب برای گروه سنی: 12 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.3 به بالا

به روز رسانی :

1401/04/28 نسخه v1.6.57 اضافه شد .
  • 2 replies
    1. دانیال says:

      اینو که من از گوگل پلی دان کردم آنلاینه چرا نوشتید آنلاین چند بار هم تاکید کردید 😑الکی نت مردمو هدر ندید از سایت download.ir بعید بود

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *