دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی دریفت ماشین ها Torque Drift v2.15.0 برای اندروید

Torque Drift

یک بازی در سبک مسابقه ای و مخصوصا دریفت که همراه با نسخه مود آن در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است . این بازی به صورت انلاین انجام شده و شما در ابتدای بازی با ماشین های مبتدی و نه چندان خوب مسابقه می دهید و به نسبتی که بازی می کنید باید ماشین های بازی برای خود ساخته یا بخرید و با انها در رقابت های انلاین با رقیبان آسان و سخت و چالش انگیز مسابقه دریفت بدهید . توکیو دریفت همچنین یکی از فیلم های معروف از نسخه های فیلم fast and fuieres یا سریع و خشن است که سبک رانندگی و مسابقه این بازی از این فیلم گرفته شده . پس اگر دنبال یک بازی چالش انگیز و مسابقه ای با ماشین همراه با هیجان و رقیبان واقعی و آنلاین هستید این بازی را از سایت ما دانلود کنید و از آن لذت ببرید . شما می توانید این بازی را به صورت آنلاین و دو نفره یا بیشتر انجام دهید و مسابقه ای بسیار هیجان انگیز و چالش انگیز با دوستان یا رقیبان خود داشته باشید و نهایت هیجان را در بازی مسابقه ای ماشینی در سبک دریفت تجربه کنید .

قابلیت های بازی Torque Drift:

-گرافیک خیره کننده و جذاب بازی

-فیزیک بسیار واقعی بازی

-اثرات دود واقعی در بازی

-تیم های واقعی رانندگی

-بازی انلاین به صورت دونفره یا چند نفره

-دارای موزیک

 

  • تغیرات نسخه v2.15.0 :
  • Update 2.15.0 is giving you 3 NEW EXCITING FEATURES! We’re finally debuting Chris Forsberg’s Z34 Nissan Z 2023 (Custom Pro Edition), Ebisu has just opened up a new CARPARK layout and an incredible PRO SR20 Engine is now up for grabs in your part store! Along with these features, we’ve squashed a number of game-interrupting UI issues and worked on more account optimisation improvements
نام: Torque Drift
حجم فایل: 1.1 گیگابایت
شرکت سازنده: Grease Monkey Games
ورژن: v2.15.0
آپدیت: 31 مرداد 1401
زبان: انگلیسی
ژانر: مسابقه ای
فرمت فایل: apk-zip
پلتفرم: اندروید
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 6.0 به بالا
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/05/31 نسخه v2.15.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *