دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر ترسناک Clockwise + آپدیت 1.1.3

آیا ناگهان از یک راهروی تاریک و بی انتها سر درآورده اید، یا در یک خانه هستید؟ کسی چه می داند. در اتاق های تاریک و مبهم پیش می روید، به راهرو ها و مناطقی که تاریکی در خدمت آن هاست قدم می گذارید. با معماهایی که قصد آزار شما را دارند به چالش کشیده می شوید. آیا این کابوس پایانی هم دارد؟ ویژگی های این بازی به ریشه های کلاسیک ژانر ترس بازگشته. بازی Clockwise تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از تاریکی، صدا، و جلوه های تصویری برای چشاندن طعم ترس به شما بهره ببرد. می توان این بازی را بارها و بارها از ابتدا به پایان برد و در انتها با خود بگویید که این همانی نبود که بارها آن را به پایان رساندم.

*حتما پیش از دانلود به سیستم مورد نیاز بازی توجه کنید*

دانلود بازی Clockwise

اتمسفر تاریک که در طول بازی تغییر میکند، معماهای کلاسیک، واکنش های پویا و ظاهری جذاب و گیرا که به لطف موتور بازی سازی Unreal Development (UE3) میسر شده اند. امروزه یافتن یک بازی ترسناک خوب که بتواند انتظارات را بر آورده کند سخت شده است. بیشترشان در همان مراحل توسعه متوقف می شوند، یا فقط در حد یک طرح یا دمو با قی می مانند. سازنده بازی میگویید: برای همین است که تصمیم گرفتم با توسعه یک بازی ترسناک خوب، دنیارا به جای تبدیل کنم یک بازی ترسنک اگر نتواند شما را از جا بپراند، ترسناک نیست.

ویژگی های کلیدی:
اتمسفر تاریک
تغییر بازی در دفعات
معما های کلاسیک
واکنش های پویا متعدد
ظاهری بهت و جذاب به لطف موتور Unreal

Clockwise

به روز رسانی :

96/04/09 آپدیت جدید اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *