دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Behold the Kickmen نسخه UNLEASHED

بازی Behold the Kickmen با شروعی بسیار جالب همراه بود. این بازی از جوکی در توییتر شروع شد و سازدنگانی تصمیم گرفتند تا این عنوان را به بازار عرضه کنند و حالا پس از گذشت یک سال به یکی از جذابترین عناوین فوتبال ناصحیح تبدیل شده است. البته باید اذعان داشت که بدون شک این بازی نمایانگر بازی فوتبال است اما این برداشت کسی است که از قوانین فوتبال اطلاعی ندارد و از بیرون گود به آن نگاه می کند. در بازی Behold the Kickmen شما با یک بازی بسیار جالب اما خسته کننده از فوتبال معمولی مخصوص بریتانیا شروع می کنید و می توانید در آن به ستاره ای بی بدیل تبدیل شوید. رسیدن به جام های جهانی و کسب شهرت از ویژگی های این بازی است. پاس، شوت، تکل و … از کارهایی است که می توانید در این بازی انجام دهید. اما اگر از بازی فوتبال عادی خسته شده اید می توانید دست و رویی به سر این بازی بکشید و آن را مطابق خواست خود تنظیم کنید و یک بازی بی همتا را تجربه کنید.

سایر توضیحات: بازی Behold the Kickmen یک عنوان شبیه ساز فوتبال است که از دور با فوتبال عادی تفاوتی ندارد. اما زمانیکه به عمق این بازی نگاه کنید می بینید که می توانید قوانین خاص خود را به بازی عرضه کنید و بازی جذابیت های اکشنی که این بازی به شما عرضه می کند، ساعاتی بسیار جالب و سرگرم کننده را تجربه کنید. بازی Behold the Kickmen توسط شرکت Size Five Games برای پلتفرم ویندوز و مک تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Behold the Kickmen جدید

مشخصات بازی Behold the Kickmen :

نام بازی : Behold the Kickmen

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Size Five Games

منتشر کننده : Size Five Games

سبک بازی : اکشن – ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Behold the Kickmen

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *