دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Birth of Shadows

عشق معجونی است که دل هر کسی را نرم می کند. عصاره عشق زمانی که قوام بیاید می تواند سنگ سخت را ذوب کند و در دل آن نفوذ کند. شوالیه ها معمولا به سختی و سنگ دلی معروف هستند اما قدرت عشق همیشه کارامدتر است. در بازی Birth of Shadows شما در نقش شک شخص هستید که باید برای نجات عشق خود جادوهای عجیب را از شوالیه تاریکی فرا بگیرید. همچنین باید دلیل آشفتگی و آشوب در شهر های مختلف را نیز مورد بررسی قرار دهید. در این مسیر باید با موجودات مختلفی دست و پنجه نرم کنید و به جنگ آنها بروید و از سیستم مبارزه بسیار جالب بازی Birth of Shadows کمک بگیرید. همچنین در قبال این مبارزات می توانید تجربه و الماس های جویی را کسب کنید و با استفاده از این متعلقات، کیفیت و توانمندی های شخصیت خود را در بازی افزایش دهید و از این برتری در مقابل موجودات مختلف استفاده کنید چرا که برای مبارزه با هر دشمنی باید یک شیوه منحصر به فرد به کار گیرید. 32 موجود مختلفی که در این بازی با آنها سر و کار دارید هر کدام برای کشتن و نابود کردن شما برنامه هایی دارند پس خود را آماده کنید.

سایر توضیحات: بازی های جادویی معمولا از پیچیدگی های مختلفی برخوردار هستند اما بازی Birth of Shadows یک فضای بسیار جالب و 2 بعدی همراه با شخصیت های 3 بعدی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین در این بازی، هوای مه آلود و نیز فضای دید محدود کار را سخت تر می کند و رویارویی با موجودات مختلف را بسیار دشوارتر خواهد کرد. بازی Birth of Shadows توسط شرکت بازی Precision Games, LLC برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Birth of Shadows جدید

مشخصات بازی Birth of Shadows :

نام بازی : Birth of Shadows

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Precision Games, LLC

منتشر کننده : Precision Games, LLC

سبک بازی : استراتژیک – اکشن – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Birth of Shadows

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *