دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Brutal Legend v2.1.0.7 نسخه GOG

Brutal Legend

یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Double Fine Productions طراحی و ساخته شده و در سال 2009 توسط کمپانی Double Fine Productions به بازار عرضه شده است . همه چیز از یک کنسرت شروع می شود . شخصیت اصلی بازی Eddie Riggs است که وظیفه رهبری گروه کنسرت Eddie the Head را برعهده دارد . در حین کنسرت یکی از اعضای گروه به بالای دکور آماده شده رفته و از آن بالا به پایین پرتاب می شود ولی ادی او را نجات می دهد و در همین حین تمامی دکور بر سر ادی خراب می شود . ادی دارای یک کمربند است که سر یک اژدها بر روی آن قرار دارد و طلسم شده است . پس از این اتفاق خون ادی بر روی آن ریخته می شود و اتفاقات عجیبی رخ می دهد . او به شهری سفر می کند که خدایان Ormagöden بر آن حکمرانی کرده و شیاطین برای انسان ها هیچ ارزشی قائل نیستند . بازی دارای یک محیط بسیار بزرگ است و برای رسیدن به اهداف خود , به تنهایی نمی توانید مراحل را پشت سر بگذارید . در طی راه با دوستان جدیدی آشنا خواهید شد که شما را در رسیدن به هدفتان کمک خواهند کرد . در این نسخه , موجودات عجیب بسیاری وجود دارند که در شمایل انسان وارد می شوند ولی در اصل موجودات اهریمنی و دشمنان شما هستند . گاهی ممکن است برای انجام ماموریت های خود مسیرهای طولانی را طی کنید . در

بازی Brutal Legend

وسایل نقلیه مختلفی وجود دارد که این اجازه را به شما می دهد تا از آنها استفاده کنید . در طول بازی هرگز به موجودات تکراری برخورد نخواهید کرد و همین امر باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است . یکی از ویژگی های بازی گرافیک مناسب آن است که سازندگان با استفاده از طراحی های هنرمندانه و دقت در جزئیات محیطی , نظر بسیاری از پلیرها را به خود جلب کرده اند . یکی دیگر از نکات جذاب بازی , موسیقی متن بازی است که در هنگام ماموریت ها باعث به وجود آمدن هیجان در پلیر می شود . بازی دارای 2 ساعت دیالوگ است که به نوعی داستان بازی را روایت می کند . جالب است بدانید در این بازی Jack Black ( هنرپیشه آمریکایی ) صداپیشگی شخصیت اصلی بازی را برعهده دارد که توانسته است به خوبی از پس حس و حال کاراکتر بر بیاید .

 

 

نام: Brutal Legend
شرکت سازنده: Double Fine Productions
ورژن: v2.1.0.7
نسخه: GOG
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
سبک بازی: اکشن - ماجرایی - جهان باز
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Double Fine Productions
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/02/24 نسخه Brutal Legend v2.1.0.7 - GOG اضافه شد.
  • 25 replies
    1. شایان says:

      سلام و خسته نباشید من بازی رو دانلود کردم و بعد از استرکت کردن موقع نصب بازی میگه یک بخش نیست missing part جلوی اگه با این وجودم نصب کنم بازی رو تو بازی هر 45 دقیقه بازی یه ضرب کرش میکنه میندازه بیرون

      پاسخ دادن
    2. مجید says:

      سلام این نسخه نسخه کامل و بدون دستکاری هست دیگه
      واینکه لینک های دانلود هنوز هم ایراد دارن من با کامپیوتر دانلود میکنم با همون ارور قبلی هنوز مواجه میشم ولی الان باگوشی لینکا یالم میان بالا ولی گوشی ظرفیت کافی نداره
      و یه سوال دیگه من کلی نسخه از این بازی گرفتم میشه راهنمایی کنید چجوری میشه با گیم پد یا دستگیره شوک دار بازی کرد من درایو دستگیره هم نسب کردم و با رابط به کامپیوتر وصل کردم شوک هم فعاله اما تو این بازی اصلاً دکمه ها جابه جا هستن از برنامه360xboxشبیه ساز دستگیره ایکس باکس استفاده کردم یه صدا که اول بازی میده برای اینکه بدونیم مشکلی نیست میده ولی بازم تغییری حاصل نمیشه بازی میاد بالا سالمه ولی جهت نمای دستگیره هم حتی کار نمیکنه جابه جاهم میکنی کلا هنگ میکنه یا کرش میکنه.

      پاسخ دادن
    3. مجید says:

      سلام وقتی رو لینک دانلود میزنم با این ارور مواجه میشمFile Not Found 404 : code 2 لطفاً رسیدگی کنید نسخه کامل این بای هیچ کجا نیست مخصوصاً نسخه ریلود ونمیشه با دستگیره یا گیم پد بازی کرد چون دکمه هاش جابه جا هستن لطفاً رسیدگی کنید.

      پاسخ دادن
    4. Luida says:

      سلام روزتون بخیر
      من بازیو کامل نصب کردم و حالا موقع اجرا تصویر کمپانی سازندشو ایناشو میاره ولی به بعد اون ک جک بلک وارد میشه دیگه تصویری ندارم و فقد صداعه ..منو بازی به بعدم همینه کلا سیستمم :
      Core i5 – 8GB ram – 1tb hdd
      ممنون میشم پاسخ بدید

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        نرم افزار c++ redistributable رو نصب کنید.
        درایور کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید.
        اگر درست نشد، بازی رو حذف کنید و دوباره نصب کنید.

        پاسخ دادن
    5. mm says:

      با عرض سلام…
      من این بازی رو دانلود کردم و نصب کردم (البته در هنگام نصب دو تا فایلش نصب نشد و ارور داد که میخواستم ببینم ربطی به مشکلم میتونه داشته باشه یا نه)
      بعد از اجرای بازی به شدت بازی لگ داره و بین صدا و تصویر سه ثانیه ای تاخیر هست..
      مشخصات سیستم:
      cpu:intel pentium dual core 2.70GHz
      Gpu:Ati radeon HD 4350 1GB
      Ram:2GB DDR2
      ممنون میشم اگه بهم پاسخ بدید.

      پاسخ دادن
    6. mm says:

      سلام میخواستم ببینم روی سیستمی با این مشخصات اجرا میشه:
      cpu:intel pentium dual core 2.70GHz
      Gpu:Ati radeon HD 4350 1GB
      Ram:2GB DDR2
      با تشکر.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *