دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Bunker 58 نسخه POSTMORTEM

زندانی شدن در مکان های هولناک از دیرباز مورد توجه با سازان مختلف بوده است چرا که این فضا خود می تواند مایه خیال و توهم شود. از طرفی اضافه کردن تم ماجرایی و نیز چاشنی کردن آن با موجودات ماوراء الطبیعه می تواند نتیجه کار را رضایت بخش تر کند. در بازی Bunker 58 شما در مکانی به نام Bunker 58 زندانی شده اید. نیروها و موجودات مختلفی سعی دارند تا به شما دست یابند و شما را نابود کنند. ترس بر شما سایه افکنده و هیچ راه فراری نیست! البته باید به این نکته اشاره کرد که اگر به دنبال ریسک هستید و فکر می کنید که می توانید با این موجودات مبارزه کنید می توانید شانس خود را امتحان کنید و به دل دشمن بزنید و شاید در نهایت یک راه نجات پیدا کردید. در این مسیر می توانید از اسلحه های مختلف دستی و اتوماتیک نظیر خنجر، تفنگ و اجسام مختلف استفاده کنید. فراموش نکنید که هیچگاه چراغ قوه خود را از یاد نبرید چرا که تاریکی مساوی با مرگ شماست!

سایر توضیحات: بازی Bunker 58 یک بازی بسیار جذاب و ترسناک در سبک ماجرایی است که در آن شما باید خود را از یک زندان بزرگ نجات دهید. البته این مسئله و نجات شما به این سوال باز می گردد که تا چه حد برای زندگی خور ارزش قائل هستید و تا چه میزان می توانید برای ابقای آن، قتل انجام دهید؟ بازی Bunker 58 توسط شرکت Acuze Interactives برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Bunker 58 جدید

مشخصات بازی Bunker 58:

نام بازی : Bunker 58

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Acuze Interactives

منتشر کننده : Acuze Interactives

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Bunker 58

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *