دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Darkest Dungeon Build 25622 نسخه کرک شده PLAZA

Darkest Dungeon

یک بازی نقش آفرینی دو بعدی می باشد که شما را با جنبه های مختلف جنگ آشنا می کند. زمانیکه نفرین Crimson یا نفرین خون، در سراسر منطقه به طور فجیعی پخش می شود، زمان آن رسیده تا قهرمانان بازی Darkest Dungeon پا به مرحله جدیدی از زندگی خود بگذارند و در منطقه ای جدید با دشمنان مختلف به جنگ و نبرد بپردازند. در بازی Darkest Dungeon شما در محوطه Court به جنگ می پردازید و با تله ها و نقشه های شوم بسیار زیاد و جدیدی نیز روبرو می شوید. فراموش نکنید که رنگ قرمز هم رنگ زندگی است و هم رنگ شوم تله و نیرنگ و در پس این نقاب و رنگ، دشمنان بسیار زیادی نیز در انتظار شما هستند و شما باید خود را برای نبرد با آنها آماده کنید. همچنین از آزادی عمل کمتری برخوردار هستید چرا که دشمنان شما از نقشه های جنگی شما آگاهی یافته و باهوش تر شده اند و قطعا در مقابله با آنها به مشکل بسیار بزرگی بر خواهید خورد. همچنین کلاس جدیدی از قهرمانان نیز به این بازی افزوده شده اند و شما می توانید با آنها تجربه یک نبرد جدید را در برابر دشمنان جدید داشته باشید.

نام: Darkest Dungeon
حجم فایل: 4.27 گیگابایت
شرکت سازنده: Red Hook Studios
تاریخ انتشار: 2016
امتیاز استیم: 9
ورژن: Build 25622
نسخه: PLAZA
آپدیت: 2020
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: نقش آفرینی - دو بعدی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Red Hook Studios
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/06/02 نسخه Build 25622 اضافه شد.
  • 5 replies
    1. عماد says:

      سلام
      با تشکر از سایت خوبتون
      نسخه Codex این بازی تا ورژن 24839 آپدیت شده
      امکانش هست پیگیری کنید؟

      پاسخ دادن
    2. HT199 says:

      سلام خوب هستید خسته نباشید من فرق این نسخه و نسخه ی Shieldbreaker رو متوجه نمیشم نمیشه هر دو DLC رو همزمان بر روی بازی داشت؟در استیم انگار Darkest Dungeon®: Ancestral Edition اینکارو کرده بصورت دستی نمیشه هر دو دی ال سی رو نصب کرد؟ آیا این نسخهThe Crimson Court نیازمند پیش نیازه؟Shieldbreaker چطور؟ میخواستم بازی رو دانلود کنم یکم گیج شدم که کاملترین نسخه کدومشه یا آیا اصلا میشه همش رو یکپارچه داشت یا نه؟ ممنون از دقت نظرتون خسته هم نباشید

      پاسخ دادن
    3. فرشاد says:

      خسته نباشید لطفا dlc جدید رو هم قرار بدید یا نسخه کامل به اسم Darkest Dungeon®: Ancestral Edition رو بزارید ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *