دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dear Esther Landmark Edition v1605460 – ElAmigos برای کامپیوتر

دانلود بازی Dear Esther Landmark Edition

در تاریخ 14 فوریه 2017 برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است ، این بازی آخرین ساخته استودیوی بازی سازی The Chinese Room می باشد که بیش از این بازی Everybody’s Gone to the Rapture را منتشر کرده بود می باشد ، این بازی همچنین موفق به کسب نمره 78% از وبسایت استیم شده است . بازی های مستقل در سال های اخیر بخش عمده ای از بازار بازی های رایانه ای را به خود اختصاص داده اند ، در شرایطی که بازی های بزرگ روز دیگر نوع آوری و خلاقیتی را در برندارند این بازی های مستقل می باشد که با اندک قیمتی تجربه ای بسیار زیبا و جذاب رای شما به همراه دارند.

دانلود بازی کامپیوتر Dear Esther Landmark Edition نسخه Hi2U

بازی رایانه ای Dear Esther Landmark Edition کی از همین بازی ها می باشد ، در این بازی شما وارد یک جزیره اسرار آمیز و قدیمی می شوید که اطلاعاتی در رابطه با آن ندارید و تنها چیزی که از بازی و دنیای آن در دست دارید یک نامه می باشد که شما را به این جزیره دعوت کرده است . اگر از طرفداران بازی های معمولی روز می باشید این بازی برای شما نمی باشد ، این بازی مخصوص افرادی می باشد که بدنبال تجربه ای خاص ، احساس و داستان ناب می باشند . گیم پلی این بازی تنها به قصد روایت داستان طراحی شده است و شما بیشتر زمان بازی را در حال راه رفتن و بررسی محیط اطراف می باشید . راز و رمز های بسیاری در گوشه و کنار این دنیای بزرگ برای شما نهفته است و آماده برای کشف شدن می باشد البته سازندگان اجباری برای پیدا کردن این راز و رمز ها قرار نداده اند اما برای درک بهتر داستان و محیط اطراف ضروری می باشند.

نام: Dear Esther Landmark Edition
حجم فایل: 1.6 گیگابایت
تاریخ انتشار: Feb, 2017
امتیاز استیم: 9 از 10
ورژن: v1605460
نسخه: ElAmigos
آپدیت: 5 آذر 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: ماجراجویی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد

به روز رسانی :

1402/09/05 نسخه جدید Dear Esther Landmark Edition v1605460 - ElAmigos اضافه شد.
  • 4 replies
    1. ساناز says:

      سلام وقت بخیر من این بازی رو نصب کردم ولی اجرا نمیشه دلیلش چیه

      پاسخ دادن
    2. مرتض says:

      با سلام خسته نباشید.من این بازی نصب بازی کردم..جالبش اینجاست بازی یک ساعته میره بالای کوه جزیره یک دکل مخابراتی هست از اونجا میپره پایین…و…بازی تموم میشه.گرافیکش بسیار بلا…اما…..یک…حس خوب به آدم میده..

      پاسخ دادن
      • amirreza says:

        واقعا بازی ارامش بخشیه

        من بازیشو خریم که با گویندگان سداوسیما بود و کامل ترجمه شده
        واقعا بازی مثل این کمیابه
        حتما توصیه میشه این بازی زیبا رو بازی کنید و لذت ببرید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *