دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر ELMIA نسخه HI2U

خاطره انگیز و نو آورانه ، ELMIA یک بازی اکشن پر پیچ و تاب است ، یک پری “El”و  دختری جنگلی “Mia” یک ماجراجویی بسیار هیجان انگیز را برای نجات ساکنین دهکده آغاز می کنند ، شما تجربه ای شگفت انگیز همانند  یک کتاب مصور را در کنار گرافیک سه بعدی تجربه خواهید کرد ، یک بازی رویایی با صداگذاری بسیار زیبا در انتظار شما است .خواه یک کاربر ساده باشید یا یک حرفه ای به هر حال این بازی تجربه ای لذت بخش را برای شما پدید خواهد آورد ، ELMIA به خوبی متعادل سازی شده است و حالت های گیم پلی متنوعی برای آن طراحی شده اند .

سایر توضیحات : بازی ELMIA کنترلی بسیار خود آموز و ساده دارد ، وقتی مرحله ای را تمام می کنید می توانید خیلی راحت و سریع مجددا از همان مرحله بازی را شروع کنید . بازی یک گیم پلی اکشن و نفس گیر دارد اما نگران نباشید وقتی خسته شدید می توانید خیلی راحت استراحت کنید ، بازی دارای قابلیت Auto Save  یا “ذخیره سازی خودکار ” است. این بازی آن قدر خود آموز است که حتی کودکان نیز می توانند آن را یاد بگیرند و از ان لذت ببرند ، به عبارتی بازی ELMIA  توانسته است یک گیم پلی بسیار زیبا را با کنترلی بسیار ساده پدید بیاورد که تنها با سه دکمه پیاده سازی شده است .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن ماجرایی کامپیوتر ELMIA جدید

مشخصات بازی   ELMIA :

نام بازی : ELMIA

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : AECRNIA

منتشر کننده : AnelaGamesStudio

سبک بازی :اکشن ، ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

ELMIA

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *