دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر FL337 Fleet نسخه UNLEASHED

شمشیر خود را تیز کنید و برای یک سفر پر خطر همراه با ماجراجویی های بسیار زیاد آماده شوید. در بازی FL337 Fleet تمام دزدان دریایی هم صدا شده اند تا حرکتی عظیم را به انجام برسانند و خود را از بند کسی که سالهاست به آنها حکم فرمایی می کند نجات دهند. در بازی FL337 Fleet شما می توانید با استفاده از توانایی های خود به جنگ دشمنی بروید که با تمام وجود از او نفرت دارید و یا می توانید یک دوست را نیز با خود همراه کنید تا شاید به کمک او این سفر و رنج آن برای شما آسانتر شود و دشمن با تلاش کمتری شکست بخورد. البته نباید هیچگاه دیمن را کوچک و ضعیف فرض کنید چرا که او نیرنگ باز است و می تواند از هر سوراخی برای شما تله بسازد. هر مرلحه نوید یک مرحله سخت تر را به شما می دهد و با هر قدم یک کشتی جنگی جدیدتر به استقبال شما خواهد آمد. هر کشتی یک کاپیتان نیز دارد که جدال با او بسیار سخت تر از افزار عادی است و با نابود کردن هر کاپیتان شما یک مرحله به هدف والای خود نزدیک تر می شوید. همچنین می توانید در هر مرحله قدرت های مختلف شخصیت خود را بهبود ببخشید تا شاید کمکی به پیشرفت شما کرده باشد.

سایر توضیحات: بازی FL337 Fleet یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی ماجرایی و اکشن است که از بازی های بسیار قدیمی در این سبک الهام گرفته است. در این بازی شما با یک گرافیک 2 بعدی روبور می شوید که با صحنه سازی ها و اکشن های بسیار جذابی طراحی شده است. همچنین انیمیشن های این بازی باعث می شوند تا بازی از حال کسالت آور خارج شود. بازی FL337 Fleet توسط شرکت KWL Productions برای پلتفرم ویندوز تولید عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود FL337 Fleet جدید

مشخصات بازی FL337 Fleet :

نام بازی : FL337 Fleet

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : KWL Productions

منتشر کننده : KWL Productions

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

FL337 Fleet

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *