دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Friday the 13th The Game

سبک وحشت و بقا در اویل سال 1998 و با انتشار بازی رایانه ای resident Evil تبدیل به یکی از محبوب ترین سبک ها در دنیای بازی های رایانه ای گشت ، همان طور که از نام این سبک پیداست شما با یک بازی کاملا وحشت آور طرف هستید که از طرفی شرایط برای زنده ماند شما نیز کاملا بهرانی می باشد . در این سبک که تلفیقی از سبک وحشت و بازی های سبک سوروایول می باشد شما با مقدار بسیار کمی از مواد اولیه روبرو هستید و باید با مدیریت صحیح این منابع و استفاده صحیح از آنها شانس زنده ماندن خود را بالاببرید . پس از انتشار بازی رایانه ای Resident Evil بازی های بسیاری در این سبک منتشر شدند که توانستند با استفاده و مدرن کردن همان فرمول به موفقیت های بسیاری دست یابند . بازی رایانه ای Dead Space یکی از همین بازی ها می باشد . چند سالی می باشد که بازی قدرتمندی در این سبک جذاب منتشر نشده است به همین دلیل استودیوی بازی سازی IllFonic اعلام کرد که قصد ساخت بازی جدیدی در این سبک دارد که استاندارد های بازی های این سبک را تغییر خواهد داد .

سایر توضیحات : جیسون باز گشته است ! جیسون ورهیز آزاد شده است و در محوطه کمپ کریستال لیک در حال گشت و گذار می باشد ، بازی رایانه ای Friday the 13th The Game یکی از مورد انتظارترین بازی های سبک ترس در سال 2016 می باشد ، در این بازی شما برای اولین بار می توانید در نقش جیسون افسانه ای ظاهر شوید و به سلاخی افرادی که وارد این کمپ شده اند بپردازید و یا در نقش نوجوانان بیچاره ای که وارد این کمپ شده اند قرار بگیرید و از دست این قاتل روانی فرار کنید . بازی رایانه ای Friday the 13th The Game در اوایل سال 2017 منتشر خواهد شد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که این نسخه از بازی کامل نمی باشد و برای تست بصورت بتا منتشر شده است*

مشخصات بازی Friday the 13th The Game :

نام بازی : Friday the 13th The Game

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : IllFonic

منتشر کننده : IllFonic

سبک بازی : ترسناک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Friday the 13th The Game