دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر FUEL نسخه Razor1911

FUEL یک بازی مسابقه ای جهان باز است که توسط Aboso Studio توسعه یافته و Codemasters در سال 2009 آن را برای پلتفرم کامپیوتر منتشر کرده است .محیط این بازی شباهت زیادی با دنیای پس از آخرالزمانی Mad max  دارد ، شما همواره با محیط هایی روبرو می شوید که شرایط آب و هوایی سختی دارند .بازیکنان شرایط اب و هوای متنوعی همچون گردباد ها و طوفان را تجربه می کنند در حالی که یک چرخه ی شبانه روزی تسریع یافته برای بازی در نظر گرفته شده است.دنیای این بازی بیش از 14400 کیلومتر مربع وسعت دارد که تقریبا با وسعت  ایالت  Connecticut آمریکا برابری می کند. شما می توانید این محیط را با آزادی کامل کاوش کنید . در حالت گیم پلی Free Roam شما می توانید به هر نقطه از دنیای این بازی سفر کنید بدون اینکه با بارگذاری روبرو شوید اما از بین رفتن وسیله ی نقلیه یا فراخوانی قابلیت بازگشتن به جاده با یک صفحه loading همراه است .بازیکن در یکی از 19 کمپ موجود در بازی با تنها چند وسیله ی نقلیه شروع می کند ، وقتی بخش Career را به پایان می رسانید شما به 70 وسیله ی نقلیه متفاوت در قالب 6 کلاس متنوع دسترسی خواهید داشت که این وسایل نقلیه موتور ها ، موتور های چهار چرخ ،muscle cars، SUVs، buggies ، کامیون ها  و hovercraft ها را نیز شامل می شود .

سایر توضیحات : با ارزش ترین موجودیت در این بازی  سوخت است ، سوخت را می توانید از سه راه به دست بیاورید ، پیروزی در مسابقات Career ، پیروزی در چالش ها یا دست یافتن به بشکه های سفید سوخت که در سرتاسر نقشه گسترش یافته اند . شما می توانید بشکه های سوخت را به صورت دسته های چهار تایی یا تکی پیدا کنید ، هر بشکه تقریبا 100 واحد بنزین به بازیکنان می دهد.این بازی به شما اجازه می دهد تا کاراکتر خودتان را ویرایش کنید . می توانید رنگ پوست ، کلاه ،لباس های بالا تنه و پاین تنه و… را تغیر دهید .حتی می توانید وسایل نقلیه خود را سفارشی سازی کنید  ، رنگ بندی و طراحی های متفاوتی برای وسایل نقلیه شما وجود دارند که باید آن ها را از روی نقشه پیدا کنید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی مسابقه ای جهان باز کامپیوتر FUEL

مشخصات بازی   FUEL :

نام بازی : FUEL

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2009

شرکت سازنده : Asobo Studio

منتشر کننده : Codemasters

سبک بازی :مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : wiki

FUEL

  • 27 replies
    1. ali-dragon says:

      سلام
      من همه کار هارو انجام دادم ولی همش این ارور رو میده
      ordinal not found
      42
      چیکار کنم درست شه
      توی گوگل هم سرچ کردم فقط برای 43 بود
      ممنون میشم جواب بدین

      پاسخ دادن
      • محمدرضا says:

        سلام. این ارور به دلیل نبود یکی از فایل های xlive.dll/msidcrl40.dll می باشد . اگر توانایی دانلود دستی این دو فایل و قرار دادن اون رو دارید انجام بدید در غیر این صورت پیشنهاد میشه بازی رو حذف و مجددا نصب نمایید و آنتی ویروس رو هم در طول این مدت خاموش کنید.

        پاسخ دادن
        • ali-dragon says:

          ممنون اون مشکل حل شد
          الان بازی رو که اجرا میکنم یه ارور دیگه میده
          fatal error
          please make sure your hardware is supported by this application. please refer to the readme file. (WinLiveNet PlayManager)
          ممنون میشم راهنمایی کنید

          پاسخ دادن
          • محمدرضا says:

            سلام. این ارور زمانی پیش می آید که شما اقدام به نصب و اجرای نرم افزار یا بازی که متناسب با نسخه فعلی ویندوز شما نیست ، بکنید. اگر این موضوع رعایت شده با توجه به سیستم پیشنهادی بر روی آیکون بازی کلیک راست کنید ، گزینه پروپرتیز ، Compatibility ، run this program in this Compatibility و سپس ویندوز ویستا و یا 7 را انتخاب کنید و اگر باز هم ارور داد ویندوز قدیمی تر را انتخاب کنید.

            پاسخ دادن
    2. parsa says:

      سلام خسته نباشید من باز ی رو نصب کردم کرک رو هم پیست کردم توی فایلی که باید، الان game setup رو که میزنم و play میکنم بازی باز نمیشه و هیچ ارور دیگه ای هم نمیاد اما وقتی میزنم روی fuel یه ارور میده به این صورت the ordinal62 could not be located in dynamic link library i :/fuel install/FUEL.exe.

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        با سلام و تشکر،
        بازی رو حذف کنید و در درایو یا پوشه دیگری نصب کنید.

        پاسخ دادن
    3. رضا says:

      سلام
      من این بازی رو دانلود و نصب کردم
      بازی میادش ولی تو همین صفحه اول لودینگ ارور میده که میگه
      Make sure your device is supported by application
      هرکاریم میکنم نمیاره

      پاسخ دادن
    4. گیمر خسته says:

      من ویندوز 10 نسخه 64 بیت دارم محتویات پوشه کرک رو درست انتقال میدم پیش نیاز ها (حتی Games For Windwos) رو هم نصب میکنم اما ارور میده که “The ordinary 42 could not…” میدئنم که ارور مرتبط با پیش نیاز هاست اما حتی بعد از sfc/scannow هم مشکل برطرف نشد! لطفا کمک کنید 🙁

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        نرم افزار c++ redistributable رو نصب کنید .
        درایور کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید .
        اگر درست نشد بازی رو حذف کنید و دوباره نصب کنید .

        پاسخ دادن
    5. علی says:

      سلام عیددتون مبارک دانلود کردم وقتی روش میزنم میگه سی دی اورجینال بخرید یعنی شما هم نه کرکی نه چیزی تو این قسمت نزاشتید اقا پس کرکش کو خداوکیلی جای تعجب و بعیده از سایت شما که کرک رو نزاشت ه باشه

      پاسخ دادن
    6. امید says:

      سلام من این بازی رو دو بار دانلود کردم ولی میخوام از حالت فشرده درش بیارم ارور میدهد

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *