دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Helium نسخه PLAZA + آپدیت 1.2.1

هیچ چیزی در این جهان پهناور از عدم بوجود نمی آید و تمامی نیروها تنها به انواع مختلف دیگر تبدیل می شوند. از این رو، سرنوشت چنین رقم خورد که گاز هیدروژن در یکی از ستاره و در پوسته های داخلی آن تغییر ماهیت داد تا پدیده جدیدی را رقم بزند … Helium! شروع بازی بسیار جذاب Helium از این قرار است که در آینده ای بسیار دور، گروهی از کاشفان و سیاره نوردان مختلف از سراسر جهان در یکی از سیاره ها به نام Gliese 86b به یک سیگنال مشکوک و جدید بر می خوردند. پس از وارد شدن به مدارات این سیاره، سنسورهای محل و منبع این سیگنال را پیدا کردند، یک جسم نامعلوم و جدید از یک سرزمین ناشناخته با قدمتی نا مشخص! کاپیتان این تیم تصمیم می گیرد تا در این سایره فرود بیاید و جسم کشف شده را مورد آزمایش قرار دهد از این رو دستور فرود می دهد اما سیستم فرود با اشکال مواجه می شود و یک فرود بسیار بد را تجربه می کنند. شما به عنوان یکی از خدمه کشتی فضایی Vega 237 به عنوان تنها بازمانده از این سقوط و فرود، در یک سیاره ناشناخته هستید. شما باید جستجوگر باشید و به دنبال منبع سیگنال بگردید و دلیل سقوط سفینه را پیدا کنید.

سایر توضیحات: بازی Helium یک بازی در سبک اکشن و ماجرایی در سبک و دوربین اول شخص است که در ژانر علمی تخیلی عرضه شده است. شرکت بازی سازی Rocketship وظیفه تولید و عرضه این بازی را بر عهده داشته است. در این بازی شما باید به دنبال سرنوشت این شی ناشناخته بروید و با استفاده از اسلحه های مختلف و وسایل حمل و نقل فضایی در یک سیاره ناشناخته به گشت و گذار بپردازید. گرافیک بازی با یک تم تیره عرضه شده است که علاوه بر بهبود کیفیت بصری بازی، حالت رازآلودی را نیز به بازی می دهد.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود helium جدید

مشخصات بازی Helium :

نام بازی : Helium

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : rocketship

منتشر کننده : rocketship

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Helium

به روز رسانی :

1396/02/16 آپدیت 1.2.1 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *