دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Holobunnies Pause Cafe

Holobunnies یک خانواده چند نفره از موجوداتی فضایی هستند که در فضایی دور زندگی می گذراندند اما بدلیل برخی اتفاقات حالا سعی دارند در میان ستارگان محل جدیدی برای زندگی پیدا نمایند و در طول مسیر باید به برخی از پرسش ها نیز پاسخ دهند . با Avril, Mephisto, Romeo, Leenox و Danielle همراه شده و ناشناخته ها را در سرتاسر جهان کشف کنید . پس از آنکه فاجعه ای خانه Holobunnies را با خاک یکسان می کند آنها تصمیم می گیرند تا برای خود جای جدیدی را پیدا کنند . این یک روایت تلخ و شیرین است .

سایر توضیحات : Holobunnies Pause Cafe یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی q-bit Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Nkidu Games Inc برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . علاوه بر بخش تکنفره بازی این امکان را به شما می دهد تا ماموریت ها را به صورت 2 نفره و به صورت لوکال انجام دهید . وجود 5 نقشه و بیش از 4 شخصیت مختلف و منحصر بفرد , نابودی دشمنان و کسب قدرت های یو پی اس , تسخیر کارفرمایان همراه با تصاویری خیره کننده و گیم پلی جدید , بیش از 10 جهان متفاوت , به چالش کشیدن توانایی و مهارت های پلیر و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Holobunnies Pause Cafe

مشخصات بازی Holobunnies Pause Cafe :

نام بازی : Holobunnies Pause Cafe

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : q-bit Games

منتشر کننده : Nkidu Games Inc

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Holobunnies Pause Cafe

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *