دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Juanito Arcade Mayhem

Juanito Arcade Mayhem یک بازی جدید است که در آن  شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا معروف ترین بازی های آرکید کلاسیک را از حمله ی آدم فضایی ها نجات دهید ، در این راه شما به پیژامه و یک دسته سلاح های ترسناک مجهز می شوید تا دشمنان رقت انگیز و Boss های قدرتمند بازی را شکست دهید .زمانی که Clonocell های جهش یافته از فضای دور  حمله می کنند، پسری جوان به نام Juanito به اخرین امید تبدیل می شود ، Juanito باید به یک دسته از بازی های آرکید کلاسیک وارد شود و از بازی های ویروسی شده دفاع کند، تنها سلاح های او پیژامه ی مورد اعتماد و تفنگ های عالی او هستند .

ســایــر تــوضــیــحــات : یک بازی ماجراجویی اکشن که با بیش تر بازی های آرکید کلاسیک معروف ترکیب شده ! این بازی دارای بخش تک نفره و دو نفره ی محلی است ، این بازی دارای 80 مرحله ی منحصربفرد است که از 8 بازی آرکید کلاسیک الهام گرفته اند ، شما باید شجاع باشید تا با  عول های بسیار قوی و غول فوق العاده قدرتمند بازی در مرحله ی اخر مواجه شوید ، این بازی یک مد Survival دارد که در آن شما سر سختی خود را نشان می دهید ! دشمنان بی پایان را نابود کنید تا نشان دهید چقدر سر سختید .یک موسیقی متن بسیار زیبا که کمی هم از موسیقی های Retro الهام گرفته باعث می شود محیط بازی با صداگذاری هماهنگ باشد ، شما می توانید  از یکی از دوستانتان کمک بگیرید تا به صورت Co op بازی کنید تا ببینید به کمک هم می توانید از حمله ی clonocell ها جلوگیری کنید یا خیر ، تعداد مناسبی سلاح ها و تقویت کننده ها برای بازی در نظر گرفته شده تا گیمپلی بازی را پویا کنند ، این بازی با دسته و کیبورد همخوانی کامل دارد تا شما هر گونه که دوست دارید بازی کنید و از این بازی لذت ببرید .

*قبل از دانلود حتما سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه فرمایید*

Juanito.Arcade.Mayhem.www.download.ir.screen

مشخصات بازی Juanito Arcade Mayhem:

نام بازی : Juanito Arcade Mayhem

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Game Ever Studio

منتشر کننده : Game Ever Studio

سبک بازی :اکشن ،آرکید ، دو نفره،مستقل

نوع فایل : ___

لینک مرتبط : Steam

Juanito Arcade Mayhem

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *