دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Metal Assault

سرانجام نخستین قسمت از Metal Assault منتشر شد . نسخه دمو بازی برای اولین بار در مراسم CES و با استفاده از عینک واقعیت مجازی HTC در دسترس علاقه مندان قرار گرفت و حالا نسخه کامل آن در شبکه استیم قرار گرفته است . بازی از گیم پلی طولانی برخوردار نبوده و تمام کردن بازی تنها در 30 دقیقه ممکن خواهد بود اما تجربه ای که گیمرها در این سبک به دست می آورند هرگز فراموش نشدنی خواهد بود . در طول بازی با دشمنان بسیاری روبرو خواهید شد که هرکدام دارای توانایی و ویژگی های منحصر به فردی هستند .

سایر توضیحات : Metal Assault یکی از بازی های سبک اکشن , استراتژیک و ماجرایی است که توسط کمپانی bitBerg طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Newsight Games/bitBerg برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . تنها وظیفه شما نابودی دشمنان و فرار از قلعه ای است که در اختیار دشمنان قرار دارد . برای تمام کردن هر ماموریت زمان محدودی در اختیار شما قرار دارد و در صورتی که نتوانید ماموریت را در تایم مورد نظر به پایان رسانید همه چیز از ابتدا آغاز خواهد شد . گرافیک قابل قبول , شخصیت های مختلف با توانایی های منحصر به فرد , محیطی چشم نواز همراه با موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

* برای اجرای بازی باید از عینک های واقعیت مجازی و یا VR استفاده نمایید *

دانلود بازی کامپیوتر Metal Assault

مشخصات بازی Metal Assault :

نام بازی : Metal Assault

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : bitBerg

منتشر کننده : Newsight Games/bitBerg

سبک بازی : اکشن , استراتژیک و ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Metal Assault

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *