دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ne no Kami The Two Princess Knights of Kyoto بهمراه تمامی آپدیت ها

از ابتدای دوران انسان ها کیوتو یکی از زیباترین شهر های دنیا بوده است که انسان های بسیاری در آن زندگی می کردند مسئولیت محافظت از این شهر بزرگ برعهده پرنسس و شوالیه های محافظش بوده است ، تا اینکه زلزله ای بسیار بزرگ و محلک شهر کیوتو را به لرزه در خواهد آورد و پس از این اتفاق بالانس بین خوبی و بدی از بین می رود و نیروهای خیر و شر شروع به مبارزه برعلیه یکدیگر می کنند . نیروهای شیطانی در جای جای دنیا ظاهر می شوند و مردم شروع به ایمان آوردن به نیروهای ماوراطبیعه می کنند . حال سال ها از این اتفاق گذشته است و مردم حادثه زمین لرزه را به کلی از یاد برده اند . لن نام دختری معمولی در یکی از دبیرستان های توکیو می باشد که به تازگی با دوست دوران کودکی خود شینونومه آشنا می شود و پس از آن نامه ای مرموز دریافت می کند که سرنوشت و زندگی او را برای همیشه دست خوش تغییر می کند .

سایر توضیحات :  بازی رایانه ای Ne no Kami The Two Princess Knights of Kyoto یک رمان تصویری در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Kuro Irodoru Yomiji سخته شده است . بازی رایانه ای مذکور تمام تمرکز خود را بر روی روایت داستان گذاشته است و در این بخش نیز به لطف داستان بسیار زیبا و تاثیر گذار در کنار شخصیت های باورپذیر بسیار موفق عمل کرده است . گیم پلی بازی به دلیل سبک بازی بیشتر بر روی انتخاب دیالوگ متمرکز است و می توان گفت بازی باز غیر از این کار دیگری انجام نخواهد داد . بازی رایانه ای Ne no Kami The Two Princess Knights of Kyoto یکی از زیباترین بازی های ساخته شده در سال 2016 می باشد که موفق به کسب نمره 93% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Ne no Kami The Two Princess Knights of Kyoto بهمراه تمامی آپدیت ها

مشخصات بازی Ne no Kami The Two Princess Knights of Kyoto :

نام بازی : Ne no Kami The Two Princess Knights of Kyoto پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 شرکت سازنده : Kuro Irodoru Yomiji منتشر کننده : Kuro Irodoru Yomiji سبک بازی : ماجراجویی نوع فایل : ISO لینک مرتبط : Steam

Ne no Kami The Two Princess Knights of Kyoto

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *