دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Near Death Experience نسخه POSTMORTEM

بازی Near Death Experience یک بازی به اصطلاح Defenseless است که در آن شما در نقش یک شخص قرار می گیرید. اما باید دقت کنید که این شخص قربانی یک تصادف تلخراش است که حافظه خود را به کلی از دست داده است و حالا در یک منطقه و محدوده نامعلوم و ناآشنا در حال پرسه زدن است؛ محدوده ای که در هر قسمت آن خطر در کمین است! حال شما باید به این شخص کمک کنید تا حافظه خود را بازیابد و این کار امکانپذیر نیست مگر با حل معماهای مختلف که در سراسر بازی هبا آنها برخورد خواهید کرد. این بازی از جذابیت های خاصی برخوردار است بطوریکه وبسایت Gametyrant عنوان کرده است که این بازی از جهات مختلفی توانسته تا نیاز گیمر را در رابطه با مشخصات با های ترسناک ارضا کند و خصیصه های متنوعی در آن به چشم می خورد. البته سازنده این بازی عنوان کرده است که مرحله اول این بازی بسیار سخت است چرا که شما با چندین عکس سر و کار دارید که در مواقعی که صدای مرموز پخش می شود، این عکس ها به نمایش در می آیند.

سایر توضیحات: بازی Near Death Experience یک بازی بسیار ترسناک و جالب است که در آن شما با معنی این بازی روبور خواهید شد؛ یعنی تا لبه مرگ پیش خواهید رفت و در این میان با موجودات مختلفی روبرو می شود. در طول این بازی علاوه بر معماهای مختلف باید از شر نیروهای تیریکی نیز فرار کنید. بازی Near Death Experience توسط شرکت Distorted Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Near Death Experience جدید

مشخصات بازی Near Death Experience:

نام بازی : Near Death Experience

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Distorted Games

منتشر کننده : Distorted Games

سبک بازی :ماجرایی – ترسناک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Near Death Experience

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *