دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Nexus The Jupiter Incident نسخه SKIDROW

در آغاز قرن 22 و با پیشرفت تکنولوژی کمپانی های بسیار بزرگ و قدرتمندی ایجاد شدند که شروع به فرستادن انسان ها به سایر سیاره ها کردند و در این نقطه بود که شهرک های فضایی ساخته شدند ، پس از گذشت چند سال محققین شروع به گشت و گذار در نقاط تاریک و ناشناخته فضا کردند که در نتیجه آن تکنولوژی هایی بدست آمد که سرنوشت تمام انسان ها را تغییر داد . این تکنولوژی ها انسان ها را سال ها جلو راندند . تکنولوژی های بدست آمده باعث بوجود آمدن نبردهای بسیاری در فضا شد کمپانی های قدرتمند شروع به نبرد برای بدست آوردن قدرت کردند انسان های بسیاری در این نبرد کشته شدند ، انسان ها نام این حادثه را Jupiter Incident نهادند . بازی رایانه ای Nexus The Jupiter Incident یک بازی شبیه ساز استراتژی می باشد که در سال 2004 توسط کمپانی بازی سازی THQ Nordic ساخته شده است . این بازی دارای 6 قسمت و در مجموعه 26 مرحله جذاب می باشد ، سازندگان برای جذاب تر کردن این بازی شش نژاد فضایی وارد این بازی کرده اند که هرکدام دارای استراتژی جنگی خود می باشند که شما در هنگام نبرد با آنها باید با استفاده از استراتژی خاصی به نبرد بپردازید . بازی رایانه ای Nexus The Jupiter Incident در تاریخ 24 می 2017 ریمستر شده است و موفق به کسب نمره 85% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Nexus The Jupiter Incident نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Nexus The Jupiter Incident :

نام بازی : Nexus The Jupiter Incident پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Nexus The Jupiter Incident منتشر کننده : Nexus The Jupiter Incident سبک بازی : شبیه ساز – استراتژی – آفلاین نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

Nexus The Jupiter Incident

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *