دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ode نسخه SKIDROW

Joy را کنترل و تبدیل کنید ، ستاره ای که بر روی سرزمین زیبا ی نور و صدا سقوط کرده است ، می توانید محیط شگفت انگیز این بازی زیبا و موزیکال را با هر سرعتی که دوست دارید پیمایش کنید  ، دنیای اطرافتان را زنده کنید و ستاره های سقوط کرده را به اسمان ها بازگردانید .یک ماجراجویی لذت بحش را آغاز کنید که در طول آن ، تعامل برقرار کردن با محیط  یک عکس العمل بسیار زیبای تصویری و صوتی خواهد داشت . کاراکتر خودتان را در راستای جمع آوری ستاره های سقوط کرده و صعود به چهار دنیای فانتزی تغییر شکل دهید . دنیایی بسیار زیبا و موزیکال در انتظار شما است .

سایر توضیحات : در بازی Ode می توانیدجادوی موسیقی را در راستای مراحلی بسیارزیبا بیدار کنید تا تجربه ای موزیکال وشگفت انگیز داشته  داشته باشید . هنگام بازی کردن شما ازادی کاملی خواهید داشت تا جایی که کم ترین نیاز به هدایت گر را احساس خواهید کرد ، بازی Ode  با صداگذاری ، جلوه های بصری خیره کننده و نورپردازی بسیار مناسب تجربه ای باور نکردنی برای کاربران به وجود می آورد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید* *دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست* *حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید* *دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی ماجرایی موزیکال کامپیوتر Ode جدید

مشخصات بازی   Ode :

نام بازی : Ode پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : Reflections منتشر کننده : Ubisoft سبک بازی :ماجرایی ، موزیکال نوع فایل : ISO لینک مرتبط : UBI

Ode

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *