دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Offroad Racing 4×4 Nitro

بازی Offroad Racing 4×4 Nitro شما را به انواع مسابقات مختلفی دعوت می کند. مسابقاتی که در آن می توانید به رقابت با رقای بسیار حرفه ای بپردازید. همچنین می توانید با استفاده از حال تک نفره توانایی های خود را بهبود ببخشید و سعی کنید تا رانندگی در شرایط سخت را یاد بگیرید تا قهرمانی جدید و حرفه ای را به دنیا هدیه کنید. در بازی Offroad Racing 4×4 Nitro شما باید یا دبگیرید تا در انواع شرایط و مکان های مختلف به بازی بپردازید. جنگل های پر پیچ و خم، صحرای سوزان و مناطع برفی و لعزنده در تمامی ساعات روز منتظر شما هستند. در این بازی باید با استفاده از خودرو های مختلف تمرین های بسیار زیادی انجام دهید و مهارت خود را افزایش دهید. از این راه می توانید در صدر جدول قهرمانی قرار بگیرید و عنوان برترین راننده ی قرن را از آن خود کنید. همچنین با استفاده از کنترلرهای مختلف نظیر ماوس و کیبورد و یا گیم پد می توانید کنترل خودرو خود را به دست بگیرید و با استفاده از نیتروژن نیز سرعت لحظه خود را افزایش دهید تا رقبا به گرد پای شما هم نرسند.

سایر توضیحات: بازی Offroad Racing 4×4 Nitro یکی از ساده ترین و جذاب ترین بازی های ارائه شده در سبک ماشین سواری است چرا که گرافیک بسیار ساده آن در کنار کنترلر های ساده می تواند تجربه یک بازی بسیار جذاب را برای شما مهیا کند. همچنین قابلیت تنظیم دوربین بازی در حالت مختلف این امکان را می دهد تا بهترین نما را برای رانندگی انتخاب کنید. بازی Offroad Racing 4×4 Nitro توسط شرکت magnussoft برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود 4x4 Offroad Racing Nitro جدید

مشخصات بازی Offroad Racing 4×4 Nitro: نام بازی : Offroad Racing 4×4 Nitro پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2017 شرکت سازنده : magnussoft منتشر کننده : magnussoft سبک بازی : ورزشی – ماشین و موتور سواری نوع فایل : ISO لینک مرتبط : Steam

Offroad Racing 4×4 Nitro

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *