دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر ORION: Prelude ULTIMATE EDITION Build 20170314

بازی ORION Prelude یک بازی در سبک اکشن و ماجرایی است که بدون شک تمامی جلوه های ویژه مورد نیاز برای یک بازی بسیار جذاب را همراه با صحنه های نبرد مختلف ادغام کرده است و در یک پکیج کامل به گیمر عرضه می کند. در این بازی شما همراه با دوستان خود در یک محیط بسیار جذاب و وحشتناک قرار می گیرید که باید در صحنه های با جلوه های ویژه سینمایی با استفاده از خودروهای متنوع و رنج بسیار وسیعی از اسلحه های مختلف به یکدیگر کمک کنید تا بتوانید خواسته مرحله را بر آورده کنید. در این بازی شما باید با استفاده از یک نقشه حساب شده همراه با بهبود کیفیت تیر اندازی و هدف گیری خود به سمت خطر بروید و جهان پیرامون خود را بشناسید و با خطراتی نظیر دایناسورهای بسیار متنوع روبرو شوید. دایناسورهایی که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند و شما باید با استفاده از مهارت خود سعی کنید تا نقاط ضعف آنها را شناسایی کرده تا بتوانید از پس آنها بر بیایید.

سایر توضیحات: بازی ORION Prelude یک بازی بسیار جذاب است که توسط شرکت Trek Industries, Inc برای پلتفرم PC عرضه شده است و تا کنون نسخه های مختلفی از این بازی توسط این شرکت منتشر شده است. این بازی از سال 2012 مورد توجه گیمر های مختلف سراسر جهان بوده است چرا که با استفاده از جلوه های گرافیکی بسیار عالی سعی دارد تا کیفیت بازی های آنلاین را بهبود ببخشد. همچنین در این بازی شما می توانید به بازی در حالت های مختلفی بپردازید. حالت بازی های چند نفره و تیمی می تواند حس بسیار خوبی را به شما بدهد چرا که جنگ و نبرد با هم تیمی های مختلف در سراسر جهان علاوه بر افزایش توان رزمی تیم شما می تواند به انتقال دانش فنی بازی نیز کمک بسزایی کند.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*این بازی نیاز به اینترنت دارد و در طول بازی باید کانکشن اینترنت فعال داشته باشید*

بازی ORION Prelude جدید

مشخصات بازی ORION Prelude:

نام بازی : ORION Prelude

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Trek Industries, Inc

منتشر کننده : Trek Industries, Inc

سبک بازی : اکشن – ماجرایی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

ORION Prelude

  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *