دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر PeriAreion 5 نسخه Tinysio

در آینده ای دور علم در حدی پیشرفت کرده است که بشر به آرزوی دیرینه خود رسیده است . انسان ها شروع به سفرهای فضایی کرده اند و پا بر روی تمامی سیاره های کهکشان راه شیری گذاشته اند پیشرفت علم به حدی بالا بود که انسان ها قادر به هر کاری بودند تا اینکه سیاره زمین که تاکنون بستری برای تمام پیشرفت های انسان ها و همچنین خانه اصلی ما بشمار می رفت رو به نابودی رفت دانشمندان پیش بینی کردند که سیاره زمین تا چند ده سال آینده به نابودی کامل کشیده می شود ، در همین راستا انسان ها به فکر کلونی سازی بر روی سایر سیارات افتادند ، مقدمات این کار به لطف پیشرفت های علمی در مدت زمان کوتاهی آماده شد و اولین گروه از انسان ها به ماموریت فرستاده شدند ، شما به عنوان فرمانده این گروه انتخاب شده اید و مامورید که در سیاره مریخ یک خانه جدید برای انسان ها فراهم کنید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای PeriAreion یک بازی در سبک استراتژی سوروایول می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی TBA Games ساخته شده است . در این بازی شما باید با استخراج کردن مواد اولیه و انبار آنها شروع به ساخت ساختمان های مورد نیاز کنید تا بتوانید برای گروه خود غذا ، سرپناه و امنیت فراهم کنید . در ابتدا این کار به نظر بسیار آسان می رسد اما پس از چند ساعت تجربه این بازی متوجه خواهید شد که شما به ذهنی استراتژیست و حواسی جمع برای این بازی احتیاج خواهید داشت . بازی رایانه ای PeriAreion 5 در تاریخ 19 فوریه 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 46% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر PeriAreion 5 نسخه Tinysio

مشخصات بازی PeriAreion 5 :

نام بازی : PeriAreion 5

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : TBA Games

منتشر کننده : TBA Games

سبک بازی : استراتژی – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

PeriAreion 5

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *