دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Schacht v1.5 – PC نسخه HI2U

Schacht یکی از بازی های 3بعدی پلتفرم می باشد که تمامی تمرکز خود را بر روی رقابت معطوف کرده است . در ابتدا که وارد بازی می شوید برای آنکه به خوبی با گیم پلی آشنایی پیدا کنید باید حتما 4 مرحله آموزشی را پشت سر گذارید . Dash که در آن با حرکات سرعتی کاراکتر اصلی در هنگام پرش آشنا می شوید , Wall Run که این امکان را به شما می دهد تا بر روی دیوارها بدوید , Grapple امکان آویزان شدن از سطحی و رساندن خود به سطح دیگر و EMP که در آن کاراکتر می تواند اجسام را جابجا نماید 4 مرحله ابتدایی را شامل می شوند . پس از اتمام آموزش , بازی این اجازه را به پلیر می دهد تا از میان میلیون ها مرحله که توسط یک الگوریتم خاص تولید می شوند , ماموریت مورد نظر خود را انتخاب نماید . هدف بازی , به پایان رساندن مراحل در کمترین زمان ممکن و ثبت بهترین رکورد می باشد .

سایر توضیحات : Schacht یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی GuriGroup طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی LabOne48 برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی از بخش مولتی پلیر برخوردار نمی باشد اما هر ماموریت را که پشت سر می گذارید تمامی رکوردها ثبت شده و در جدولی جهانی قرار می گیرد و رقابت با سایر بازیکنان در سرتاسر جهان امکان پذیر می شود . برای آنکه بازی از یکنواختی خارج شود , کمپانی سازنده بخشی به نام Level Editor را در بازی قرار داده تا بازیکن مراحل مختلفی را به دلخواه خود ساخته و در اختیار سایر بازیکنان قرار دهد همچنین بازی از بخشی شخصی سازی نیز برخوردار بوده و امکان تغییر در ظاهر و تجهیزات شخصیت اصلی بازی نیز وجود دارد . جالب است بدانید این بازی توسط تیمی از داشنجویان دانشگاه Stuttgart Media هامبورگ طراحی و ساخته شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Schacht نسخه HI2U

مشخصات بازی Schacht :

نام بازی : Schacht

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : GuriGroup

منتشر کننده : LabOne48

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Schacht

به روز رسانی :

1396/08/19 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *