دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر StellarHub 2.0 نسخه PLAZA

StellarHub بازی StellarHub یک بازی شبیه ساز و مدیریتی می باشد که با عناصری برای بقا ترکیب شده است که در آن شما می بایست به عنوان کاپیتان ایستگاه فضایی در یک ماموریت مهندسی برای ساخت خانه هایی برای بشر در فضا وارد عمل می شوید. شما می توانید در این بازی از بین بیش از 30 بخش مختلف شامل پنل های خورشیدی، آزمایشگاه های تحقیقاتی، محل اسکان خدمه ها، مزارع ارگانیک، گلخانه ها و بسیاری دیگر با تمام امکانات استفاده کنید تا مطمئن شوید که ایستگاه شما امن و کارآمد می باشد. هر ماژول مقدار مشخصی انرژی و اکسیژن مصرف می کند و به زمان برای تامین و مونتاژ نیاز دارد، بنابراین انتخاب های خود را با دقت انجام دهید.

سایر مشخصات : هر یک از خدمه های شما دارای توانایی و مهارت خاص خود می باشد، همان طور که دارای ویژگی های شخصیتی و نیازهای خاص خود می باشند. بنابراین کارآمدترین راه را برای گماشتن آنها برای فعالیت های مختلف مانند ساخت، استخراج منابع، تحقیق و داد و ستد، انتخاب کنید. پیشرفت کارکنان را مشاهده کنید اما همیشه به یاد داشته باشید که دلگرمی و شرایط سلامتی آنها را باید مدنظر قرار دهید. اگر یکی از آنها بمیرد همگی نابود می شوند! بنابراین آنها را با ایجاد بخش های خاص سلامت نگه دارید. از نقشه های تحقیقاتی برای به دست آوردن امتیازات ویژه و تکنولوژی هایی که به بهبود جنبه های مختلف اکوسیستم شما کمک می کند مانند کاهش سرعت مصرف منابع، قدرت سلاح های دفاعی، نرخ رشد دام ها و… بهره ببرید. در این بازی زیبای شبیه ساز شما می توانید از بین 6 جهان مختلف یکی را برگزینید و وارد چالش های مختلف شوید و لذت ببرید.

دانلود بازی کامپیوتر StellarHub

مشخصات بازی StellarHub :

نام بازی : StellarHub

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 17Aug, 2017

شرکت سازنده : Casualogic

منتشر کننده : Casualogic

سبک بازی : شبیه ساز

لینک مرتبط : STEAM

StellarHub

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *