دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Golf Club 2 تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

در بزرگترین و پویا ترین بازی گلفی تا کنون ساخته شده , شهرت و ثروتی غیر قابل وصف برای خود ایجاد کنید . پیوستن به انجمن های آنلاین با دوستان ، رقابت در مسابقات و کسب درآمد برای صعود از صفوف رقبا در بزرگترین جامعه گلف تنها بخشی از وظایف شما را شامل می شود . The Golf Club 2 حالت حرفه ای پویا ، تک نفره , ساعت ها رقابت گلف تعاملی با مخالفان آنلاین , یک خالق جدید و پیشرفته , مکانیک منعطف و چشم اندازی زیبا را در خود جای داده است که تجربه گلفی رویایی را رقم می زند . بازی از محیط و مراحل متعددی برخوردار می باشد که هرکدام به نحوی توانایی و مهارت های های شما را به چالش می کشد .

سایر توضیحات : The Golf Club 2 یکی از بازی های سبک شبیه ساز و ورزشی است که توسط کمپانی HB Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Maximum Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در ابتدا ممکن است رسیدن به سبکی خاص برای رقابت با سایر رقبا کمی برای شما دشوار باشد اما هرچه پیش می روید و با گیم پلی و مکانیک بازی آشناییت پیدا می کنید کار برایتان ساده خواهد شد . در صورت کسب امتیار و عملکرد مناسب بازی این امکان را برای شما فراهم میسازد تا مهارت های خود را ارتقا داده و سبک بازی خود را بهبود بخشید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر The Golf Club 2 نسخه CODEX

مشخصات بازی The Golf Club 2 :

نام بازی : The Golf Club 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : HB Studios

منتشر کننده : Maximum Games

سبک بازی : شبیه ساز و ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

The Golf Club 2

به روز رسانی :

1396/07/07 آپدیت v1.03 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *