دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Keep v1.04.070223

ایده پشت بازی The Keep بسیار ساده است؛ بار دیگر ژانر بازی نقش آفرینی را همراه با گرافیک و اتمسفر تیره در سبک بازی های قدیمی و اولیه به گیمر عرضه می شود. یک بازی بسیار قدیمی جنگ و خونریزی در زیر شهر و غار های تاریک همراه با مبارزات تن به تن! در بازی The Keep شما باید در تاریک خانه های زیر زمین فرو بروید و با هیولاهای مختلف بجنگید که سالهاست در اینجا هستند و به حل پازل های مختلف مشغول شوید و به برج جادوگر مخوف نزدیک و نزدیک تر شوید. بدون شک بازی The Keep به سادگی اسمش نخواهد بود و شما مجبور خواهید شد این بازی را بارها و بارها امتحان کنید چرا سبک و سیاق این بازی بسیار جذاب و جدید است. در این بازی شما با تله های مختلف و ابتکاری زیادی روبرو خواهید شد. تله هایی که از گنجینه های عظیم زیر زمین حفاظت می کنند. وجود اسلحه های مختلف نیز در این بازی بسیار چشمگیر است و این اسلحه ها به شما در مبارزات تن به تن کمک بسزایی خواهند کرد.

سایر توضیحات: بازی The Keep یک بازی با مبارزات تن به تن بسیار زیادی است که بدون شک توجه و دقت بسیار زیادی را طلب خواهد کرد چرا که تنها ضربات عمودی و افقی کافی نیست و شما باید برای نابودی دشمن در قدم اول دفاع او را بشکنید و سپس به قسمت های مختلف بدن او حمله ور شوید. توجه داشته باشید که هر دشمنی، تکنیک و استراتژی خاص خود را دارد و شما برای نابودی او باید از تفکرات مختلفی بهره بگیرید. بازی The Keep توسط شرکت بازی سازی CINEMAX, s.r.o تهیه و تولید شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود the keep جدید

مشخصات بازی The Keep :

نام بازی : The Keep

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : CINEMAX, s.r.o

منتشر کننده : CINEMAX, s.r.o

سبک بازی : نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

The Keep

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *