دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Midnight Sanctuary نسخه DARKSiDERS

آیا شما … شاید یکی از مرده ها هستید ؟ داستانی کمیاب و فراموش نشدنی ، آیا این همان رستگاری مقدس است که به یک روستای منزوی رخنه کرده است ؟ … یا این پایان کار است ؟ رمان بصری ترسناک که توسط تصاویری عرفانی و هنرمندان صداپیشه با استعداد روایت می شود . گرافیک زرق و برق دار مانند هنر برش کاغذی که خط فاصله بین واقع گرایی و سورئالیسم را مخفی می کند . تجربه سفر به یک جهان مرموز که کاملا دو یا سه بعدی نیست . روستای Daiusu یک روستای ساخته شده توسط مسیحیان در دوران توکوگاوا است . تمامی راه های منتهی به این روستا از جهان خارج مسدود شده است . سنت ها و مراسم های منحصر به فرد باعث شکل گیری اعتقادات روستاییان شده است . دوره ها تغییر می کند و ساکنان Daiusu قصد دارند تا روستای خود را مدرن کنند . آنها کلیسای قابل توجهی را ایجاد می کنند و سند تاریخ و سنت خود را می نویسند . پسر رئیس روستا Jyuan Daiusu و رهبر کلیسای محلی Kurosu Okada ، هامومورو تاچیبانا کشیش را به عنوان مورخ انتخاب می کنند . همانطور که همورورو با روستاییان ملاقات می کند ، وی ایمان قوی خود را در یک سنت محلی می یابد . همه کسانی که از خارج می آیند ، به ویژه به عنوان مهمانان رفتار مناسبی با آنها صورت می گیرد و دختر لباس قرمز ، یک مهمان که قبلا هم اینجا آمده بود . در این شیدایی ، همورو چهره دیگر این روستا را پیدا می کند . تاریخچه فاجعه و تاریکی که درخشان است . The Midnight Sanctuary یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی CAVYHOUSE طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Sony Music Entertainment (Japan) Inc. / UNTIES برای پلتفرم PC روانه بازار شده است .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی The Midnight Sanctuary :

نام بازی : The Midnight Sanctuary پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 شرکت سازنده : CAVYHOUSE منتشر کننده : Sony Music Entertainment (Japan) Inc. / UNTIES سبک بازی : ماجرایی امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM

The Midnight Sanctuary

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *