دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Mirum نسخه PLAZA

The Mirum یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Arbatskii Anatolii طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Arbatskii Anatolii برای پلتفرم PC روانه بازار شده است. این یک بازی پازل اول شخص است. بازیکن با دنیای فانتزی مواجه خواهد شد که توسط جادوگری شرور ایجاد شده است. تحقیق و کشف دنیایی با نام تجاری جدید بخشی از وظایف شماست. سوابق افرادی را که قبلا در آن حضور داشته اند را پیدا کنید. همه شما تنها هستید، بدون نیاز به عجله، وقت خود را صرف آن کنید. پازل ها تماما تحلیلی و هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند. شما هنوز تمام اسرار را نمی دانید، اما شما باید راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنید. از فکرت استفاده کن.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی The Mirum :

نام بازی : The Mirum پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 شرکت سازنده : Arbatskii Anatolii منتشر کننده : Arbatskii Anatolii سبک بازی : ماجرایی امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد نوع فایل : ISO لینک مرتبط : STEAM
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *