دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Mooseman

به جهان مرموز اسطوره های باستانی خوش آمدید , جهانی مبتنی بر فرهنگ finno-ugric . سال ها پیش جهان توسط خدایی به نام Yen از پوسته ای تخم مرغی مانند شکل گرفت . در اعماق تیره و تاریک اقیانوس بی پایان , جهان پایین متولد شد . جهان میانه برای سکونت بشریت ساخته شد و در جهان بالا خدایان روزگار می گذراندند . در لایه های میانی ساخته شده , ارواح مشغول نگهبانی از اسرار تاریک خود بودند . حال زمان آن رسیده است تا سفر خود را در جهان اسطوره های باستانی آغاز کرده و به آثار باستانی قبایل Chud دست یابید البته تمامی اینکارها به آسانی میسر نخواهد شد و در طول مسیر با معماها و پازل های مختلفی روبرو خواهید شد که با حل آنها به اسرار داستان های finno-ugric پی خواهید برد .

سایر توضیحات : The Mooseman یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی های Vladimir Beletsky و Mikhail Shvachko طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Vladimir Beletsky برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این بازی شما به عنوان یک Mooseman به ایفای نقش می پردازید , کسی که قادر است هرآنچه که از چشم فانی پنهان باشد را به وضوح نظاره کند . شما به هر 3 لایه جهان سفر خواهید نمود اما اولین قدم بر روی جهان پایین گذاشته خواهد شد , جهانی که ارواح در آن اقامت دارند . کاوش در جهانی با الهام از سبک حیوانات پرم , غرق شدن در فضای موسیقی محلی کومی , دیدار با خدایان فراموش شده و ارواح , اسطوره های کهن , باز کردن توانایی های جدید و استفاده از آنها برای رسیدن به جهان بالا و یافتن همه آثار باستانی که از چشم فانی پنهان است تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر The Mooseman

مشخصات بازی The Mooseman :

نام بازی : The Mooseman

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Vladimir Beletsky و Mikhail Shvachko

منتشر کننده : Vladimir Beletsky

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

The Mooseman

  • 2 replies
    1. محمد امین says:

      سلام ببخشید وقتی وارد بازی میشم به استیم وصل میشه و از بازی میپره بیرون اینترنت رو هم قطع میکنم فرقی نمیکنه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *