دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی TransRoad USA – PC تمام نسخه ها

شرکت تدارکاتی خودتان را افتتاح کنید ، دنیای بسیار پیچیده ی حمل و نقل را کاوش کنید و تاثیر حمل و نقل را بر روی اقتصاد مشاهده کنید .در این بازی شبیه ساز مدیریتی بسیار مهیجی که توسط Deck13  توسعه یافته است شما به عنوان مالک یک شرکت تدارکاتی کوچک ایفای نقش می کنید تا با توانایی های مدریتی خودتان این کسب و کار را به موفقیت های بزرگ برسانید .آیا دوست دارید تا شرکتی در Kansas برپا کنید ؟ یا اینکه Vegas را مناسب تر می دانید ؟خواه کوهستان را دوست داشته باشید یا New York  به هر حال شما می توانید به آرزوی خودتان برسید و شرکت را به موفقیت هایی بزرگ برسانید . می توانید پایگاه خود را در میان یکی از 37 شهر مختلف این بازی بنا کنید ، اولین کامیون ها و تریلر های خودتان را خریداری کنید و راننده استخدام کنید . بهترین قرارداد ها و راه ها را انتخاب کنید تا مشتریان خود را راضی نگه دارید .اعتماد مهم ترین نکته در هر کاری است ، شما باید شهرت خود را افزایش دهید و با مشتریانی متفاوت قرارداد ببندید تا به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید .یک کامیون برای شما کافی نیست ؟ 100 کامیون چطور ؟ناوگان خود را با بیش از 7 نوع کامیون و تریلر متفاوت مدیریت کنید و آن ها را به ماموریت بفرستید .

سایر توضیحات : بازی TransRoad USA شما را با بحران های اقتصادی روبرو می کند ، شما باید  شاخص های  کلیدی کارایی شرکت خود در راه رسیدن به اهدافتان در نظر بگیرید تا بتوانید با چالش هایی که در راهتان قرار می گیرند روبرو شوید .می توانید کامیون ها و تریلر های جدید خریداری کنید یا آن ها را بفروشید . با استخدام راننده هایی جدید می توانید فعالیت خود را توسعه دهید و با مشتریانی جدید قرارداد ببندید ، شما باید محموله ها را به موقع به مقصد برسانید تا از جریمه های احتمالی خود داری کنید .این بازی دارای سه حالت گیم پلی متفاوت است که Campaign ، Sandbox  و حالت گیم پلی Quest را شامل می شود .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی شبیه ساز استراتژیک کامپیوتر TransRoad USA جدید

مشخصات بازی   TransRoad USA:

نام بازی : TransRoad USA

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Deck13 Hamburg

منتشر کننده : astragon Entertainment GmbH

سبک بازی :شبیه ساز ، استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

TransRoad USA

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *