دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی ماجرایی Unto The End v1.5 نسخه GOG برای کامپیوتر

Unto The End

یک سفر با موضوع از دست دادن و انتقام را به تصویر می کشد که روایت این احساسات را با برخورد هایی نابحشودنی ، مبارزاتی با مهارت و صحنه های نابی از زیبایی نشان می دهد .راه خود را با مبارزه در بیابان برای پیدا کردن موجودی که همه چیز را از شما گرفته پیدا کنید.داستان بر این اساس است که موجودی شرور خانواده ی شخصیت داستان را نابود می کند و انسانیت و قدرت وی را می گیرد، خانوانده ی او را از بین می برد ، او نمی تواند از آن ها مراقبت کند ، شما بیدار می شوید ، از این حادثه نجات پیدا می کنید و تنها چیزی که به آن فکر می کنید انتقام است . یک بازی با بخش تک نففره ی ناب و تجربه ای بسیار عالی ، مبارزات تاکتیکی همراه با رزم هایی منحصر بفرد در مواجهه با دشمنان متفاوت به طور همزمان  ، بازی روایتی اکشن دارد که تفاوت انتخاب ها و نتایج شما را تشویق می کنند بازی را چند بار تمام کنید شما در این بازی محیطی را پیمایش می کنید که خطرناک و در عین حال زیبا است ، این بازی از بازی هایی مثل Punch-Out ، Inside ، Bushido Blade و For Honor سرچشمه گرفته . برای این بازی حد اقل  به ویندوز 7 یا جدید تر نیاز خواهید داشت .

 بازی Unto The End

که یک بازی مستقل محسوب می شود دارای گرافیکی زیبا و گیمپلی قابل قبولی می باشد ، اگر از طرفداران بازی هایی مثل inside هستید این بازی به شما پیشنهاد می شود چون سبک بازی شباهت زیادی با این بازی دارد با این تفاوت که این بازی بیش تر بر روی گیمپلی اکشن و مبارزه تمرکز دارد .

 

نام: Unto The End
حجم فایل: 1.56 گیگابایت
شرکت سازنده: 2 Ton Studios
تاریخ انتشار: 2020
امتیاز استیم: 6
ورژن: v1.5
نسخه: GOG
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن ، ماجرایی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Big Sugar
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/12/19 نسخه Unto The End v1.5 - GOG اضافه شد
  • 2 replies
    1. شاهین says:

      سلام. انتشار این بازی رو زدید 2018 ، الان آخر 2019 هستیم ، ینی هنوز نیومده برا دانلود بزارید؟

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        اشتباه نوشته شده بود، ممنون که اطلاع دادید، اصلاح شد.
        زمان انتشار این بازی هنوز مشخص نشده.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *