دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Veilia نسخه PLAZA

بازی Veilia یک بازی در سبک ماجراجویی است که داستان خود را از شخصیت Veilia اقتباس می گیرد. این داستان روایتگر دختری است که روح او از بدنش جدا شده است. در میان این دنیای بسیار پیچیده و بزرگ، پیدا کردن و جستجو بدون کمک و همکاری کار پیچیده و دشواری است. حالا این وظیفه ی شماست که در این مسیر پر پیچ و خم به او کمک کنید تا بدن قدیمی خود را پیدا کند. اما این کار به تنهایی کامل نمی شود و پیدا کردن منشا این عمل نیز کار بسیار مهمی است. پیدا کردن جادوگری که این عمل را انجام داده است از اساسی ترین اهداف این بازی است.

سایر توضیحات: بازی Veilia ویژگی های بسیاری را شامل می شود. مکان های بی شمار و با جزئیات بالا که هر کدام چالش های مختلف و مخصوص خود را دارند. همین قضیه باعث می شود که راه حل این چالش ها نیز متفاوت باشد. در این بازی شما باید از ویژگی های خود نظیر منطق، قدرت حل مسئله و مهمترین ویژگی این بازی یعنی اکتشاف استفاده کنید تا به Veilia کمک کنید تا این پازل پیچیده را کامل کند و تکه های خود را به حالت قبلی خود در آورد. همانطور که گفته شد، این بازی در سبک اکتشافی است و گیمر را مجبور می کند تا نقاط مختلف و مکان های مختلف این بازی را به طور کامل و با دقت اکتشاف کند و به دنبال سرنخ های مختلف بگردد تا روند بازی به تدریج کامل گردد. ویژگی های مختلفی نظیر گرافیک بسیار خوب، مکان های اکتشافی متعدد، صداگذاری زیبا و … باعث می شود تا منتقدین به این بازی روی خوش نشان دهند و نظر مثبتی نسبت به این بازی داشته باشند.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود veilia کامپیوتر

مشخصات بازی Veilia:

نام بازی : Veilia

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Gawkfish Studios

منتشر کننده : Gawkfish Studios

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط: Steam

Veilia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *