دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Vesta نسخه PLAZA

Vesta نام دخترکی 6 ساله است که در تونل های پر پیچ و خم زیرزمینی زندگی می کند ، ویرانه هایی از یک شهر که در آن انسان ها در کنار ماشین ها زندگی می کنند . در این جهان تنهایی معنی ندارد . در تمامی مراحل بازی ، روباتی به نام BOT که بهترین دوست وستا نیز بحساب می آید ، او را برای انجام دادن بهترین کارها تشویق و از انجام دادن کارهای پرخطر منع می کند ، گرچه می داند که توانایی وستا بیشتر از اینها بوده و او می تواند خیلی بیشتر از اینها انجام دهد . به منظور زنده ماندن در این محیط منفعل اما خصمانه ، BOT باید هر لحظه هوشیار باشد و وستا را از خطرات احتمالی آگاه سازد .

سایر توضیحات : Vesta یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی FinalBoss Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . کاراکتر اصلی بازی چندان هم محدود نیست و امکان استفاده از سلاح های مختلف می تواند کمی راه را برای رسیدن به والاترین هدف هموار کند . حال زمان آن رسیده است تا به وستا و دوستش ملحق شده و 36 مرحله همراه با دشمنان مختلف با توانایی های منحصر بفرد را پشت سرگذارید . او به هوش خود و قدرت DROID برای عبور از این چشم انداز نیاز خواهد داشت . اما در کنار تمامی این موارد یک چیز را نباید فراموش کرد و آن ، کشف حقیقت در داستان است .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Vesta Center

مشخصات بازی Vesta :

نام بازی : Vesta

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : FinalBoss Games

منتشر کننده : FinalBoss Games

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Vesta

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *