دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Vinewing نسخه HI2U

شما باید نیرو های تاریکی که مردم Arrowtide را تهدید می کنند را نابود کنید ، هیولاها و غول هایی بزرگ را شکار خواهید کرد ، آیتم ها ،سلاح ها و دوستان جدید پیدا کنید و یک ماجراجویی را تجربه کنید که در آن قهرمانانی کوچک می نوانند کار هایی بزرگ انجام  دهند .Vinewing در واقع یک بازی ماجرایی است با داستانی عمیق که با عناصر نقش آفرینی ترکیب شده است .داستان این بازی در دنیایی فانتزی به نام Arrowtide روایت می شود.بازی Cutscene های متنوعی دارد که همگی به خوبی طراحی شده اند و دارای صداپیشگی بسیار خوبی هستند .شما می توانید روستای Arrowtide ، سیاه چال ها و مناظر طبیعی این بازی را کاوش کنید . غول هایی متنوع برای این بازی طراحی شده اند برای مثال شما ممکن است با یک دیو یا اژدها روبرو شوید .می توانید کاراکتر خودتان را تقویت کنید . سپر ها ، سلاح ها و معجون ها ی متنوعی در این راستا برای شما در نظر گرفته شده اند .

سایر توضیحات :در صداگذاری  بازی Vinewing  بیش از 30 نفر صداپیشه همکاری کرده اند .آنچه می توانید ازاین بازی انتظار داشته باشید یک گیم پلی ساده و زیبا است با دشمنانی متنوع که هر کدام توانایی های منحصر به خودشان را دارند .شما باید با تمام نیرو مبارزه کنید تا مردم Arrowtide را از گزند نیرو های تاریکی حفظ کنید .در این راه شما باید از سلاح ها و معجون های متنوع برای تقویت کاراکتر خودتان استفاده کنید تا بتوانید با دشمنان نیرومندی که سد راه شما می شوند مقابله کنید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی نقش آفرینی و ماجرایی کامپیوتر Vinewing جدید

مشخصات بازی   Vinewing:

نام بازی : Vinewing

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Eelooz AB

منتشر کننده : Eelooz AB

سبک بازی :ماجرایی ، نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Vinewing

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *