دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر WORLD END ECONOMiCA Episode 03

داستان بازی در آینده ای دور روایت می شود , 16 سال پس از آنکه انسان ها استعمار خود را آغاز کرده اند . رویاهای هال محقق خواهند شد ؟ حدودا 8 سال از اتفاقاتی که در اپیزود 01 رخ داده بود , می گذرد و رویاهایش هنوز در جایی ایستاده اند که هیچ مردی نمی تواند تصورش را بکند . اگر اقتصاد lunar city از کنترل خارج شود , چه عواقبی خواهد داشت ؟ داستان بازی توسط یکی از بزرگترین نویسندگان جهان به نام Isuna Hasekura نوشته شده است که در کارنامه اش کارهای موفق بسیاری از جمله Spice and Wolf به چشم می خورد .

سایر توضیحات : WORLD END ECONOMiCA Episode 03 یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Spicy Tails طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Sekai Project برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در کنار داستانی قوی و گوشنواز , موسیقی متن بازی یکی دیگر از نقاط قوت بازی بشمار می آید که توسط Kishida Kyoudan و The Akeboshi Rockets ساخته شده و آثار High School of the Dead, Strike the Blood و GATE بخشی از آثار خلق شده این آهنگسازان است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر WORLD END ECONOMiCA Episode 03

مشخصات بازی WORLD END ECONOMiCA Episode 03 :

نام بازی : WORLD END ECONOMiCA

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Spicy Tails

منتشر کننده : Sekai Project

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

WORLD END ECONOMiCA Episode 03