دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Yomawari Midnight Shadow نسخه CODEX

تاریکی جایی نیست که بخواهید در آن تنها باشید ، پس از یک اتش بازی زیبای تابستانی دو دختر جوان سعی دارند راه رسیدن به خانه را پیدا کنند اما یک مهاجم ناشناس آن ها را جدا می کند حال این دو باید با شجاعت تمام در دل شب پیش بروند در حالی که شیاطینی توصیف ناپذیر در انتظار آن ها هستند ، با شجاعت تمام از دل تاریکی عبور کنید و جان سالم به در ببرید .بگذارید روایت را بهتر توضیح دهم ، زمانی که تعطیلات تابستانی تمام می شود ، دو دختر جوان با رفتن به بالای کوه سعی می کنند تا آتش بازی هنگام غروب را تماشا کنند ، وقتی شب فرا می رسد و آتش بازی تمام می شود شهر را تاریکی فرا می گیرد ، در ماجراجوییشان به سمت خانه این دختر بچه ها باید با شجاعت تمام از تاریکی عبور کنند ، اما غافل از آن که موجودی ترسناک در کمین ان ها است این در حالی است که این دو دختر بچه کاملا گم شده اند ، همدیگر را گم کرده اند و با ترس دست و پنجه نرم می کنند . باید تمام شجاعتی را که در وجودشان دارند جمع کنند ، همدیگر را پیدا کنند و راهی برای رسیدن به خانه بیابند .وقتی دشمنان به شما نزدیک می شوند می توانیدپشت بوته ها یا  تابلو ها قایم شوید ، شما در راهتان آیتم های متنوعی پیدا می کنید که با استفاده از این ایتم ها می توانید پازل های بازی را حل کنید و هیولاها را سردرگم کنید .شما متون ونوشته هایی راز آلود پیدا می کنید که نتیجه اش موضوعی ترسناک تر از تصورات شما خواهد بود .

سایر توضیحات : بازی  Yomawari Midnight Shadows گرافیکی ساده اما دوست داشتنی دارد ، داستان دو دوست که همدیگر را در تاریکی گم می کنند ،  عمق جدیدی از یک روایت ترسناک برای شما بازگو می شود ، این بازی نیز همانند عناوین قبلی فرانچایز Yomawari بازخورد های فوقالعاده مثبتی از طرفداران داشته .دنیای این بازی به گونه ای طراحی شده تا بازیکنان را در خودش غرق کند . شما با پازل ها و ایتم های متنوع روبرو خواهید شد . در این راه سختی های زیادی روبروی شما قرار خواهند گرفت اما شما با امیدواری و شجاعت راهتان را ادامه می دهید تا تنهایی ، ترس و غمگینی را پشت سر بگذارید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی ماجرایی ترسناک و استراتژیک کامپیوتر Yomawari Midnight Shadow

مشخصات بازی   Yomawari Midnight Shadow:

نام بازی : Yomawari Midnight Shadow

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Nippon Ichi Software, Inc.

منتشر کننده : NIS America, Inc.

سبک بازی :ماجرایی ، استراتژیک ، ترسناک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Yomawari Midnight Shadow

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *