دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Armello Rivals Hero – PC نسخه PLAZA

Armello Rivals Hero بازی Armello Rivals Hero یک بازی استراتژیک ماجرایی در سبک نقش آفرینی است که در سال 2017 میلادی منتشر شده است. بازی از یک داستان بسیار مهیج برخوردار است و آن هم این است که شما باید جنگل و قلعه فرمانروایی آن را به تسخیر خود دربیاورید. در این راه باید از استراتژیک های مختلف و هوشمندانه استفاده کنید تا با سلاح ها و امکانات موجود در جای جای بازی به اهداف خود برسید. نکته حائز اهمیت در بازی این است که پادشاه جنگل دچار یک بیماری خاص شده و دیگر برای پادشاهی گزینه مناسبی نیست، پس این شمایید که باید با حمله به قلعه او، این پیر فرتوت را از مسند قدرت به زیر بکشید و خود را به عنوان پادشاه جدید و تنها فرد لایق فرمانروایی معرفی کنید.

سایر توضیحات : بازی در طول شبانه روز اجرا می شود. و نکته جالب ماجرا این است که پادشاه روز ها از توانایی کمتری برخوردار است و بهترین زمان برای حمله به او روز می باشد. در راه کسب پیروزی زمان شما محدود است و باید علاوه بر دقت عمل، سرعت را نیز چاشنی کار کنید. گرافیک فوق العاده مهیج بازی Armello Rivals Hero در کنار داستان مهیج این بازی مطمئنا شما را جذب خود خواهد کرد. بازی استراتژیک Armello Rivals Hero در سال 2018 توسط استودیو League of Geeks ساخته و منتشر شد و هم اکنون با لینک مستقیم دانلود در سایت دانلود فارسی جهت استفاده شما کاربران عزیز قرار گرفته است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Armello.Rivals.Hero.center

مشخصات بازی Armello Rivals Hero :

نام بازی : Armello Rivals Hero

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : League of Geeks

منتشر کننده : League of Geeks

سبک بازی : استراتژیک، ماجرایی، نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Armello Rivals Hero

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *