دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ativeil – PC نسخه SKIDROW

Ativeil یک بازی فوق العاده جذاب در سبک بازی های معمایی و سرگرم کننده می باشد. در بازی Ativeil همه چیز وجود دارد، از لیزر و مکعب تا عروسک خرسی و… . ذهن و مغز خود را برای حل مسئله ها و معماهای مختلف آماده کنید و همزمان به موسیقی آرام بخش بازی گوش فرا دهید. بنابراین زمان خود را برای حل معماهایی که برایتان درنظر گرفته شده است بگذارید و مکانیزم هایی که شما را در حل مسائل کمک می کند را یاد بگیرید تا بتوانید به هدف خود برسید. آیا می توانید آنها را حل کنید و به جواب نهایی برسید؟

سایر مشخصات : بازی Ativeil برای شما 5 محیط مختلف را درنظر گرفته است که هر یک دارای تم و شرایط و مسائل مختلف می باشد. در این بازی فوق العاده چالش برانگیز بیش از 80 معما برای هر بخش به صورت کاملا منحصر به فرد طراحی شده است. همچنین محیط و فضای بازی کاوش های شما را لذت بخش تر و جذاب تر خواهد کرد. بازی بدین صورت است که هر معما را می توانید بدون اینکه حل کنید به مرحله بعد بروید. در واقع هر معما به صورت جداگانه ارائه شده است. اگر از مسئله ای خوشتان نیامد می توانید به مرحله بعد بروید و با مسئله ای جدید درگیر شوید. از دیگر ویژگی های این بازی نبودن فشار روی کاربر می باشد. بدین صورت که شما محدودیت زمان و سرعت حل مسائل را ندارید و می توانید بدون محدودیت به دنبال حل معماها باشید. اگر به دنبال چالش های جدید هستید وارد بازی شوید و به دنبال خرس های عروسکی باشید…

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Ativeil.center

مشخصات بازی Ativeil :

نام بازی : Ativeil

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 15Feb, 2018

شرکت سازنده : Phoesion

منتشر کننده : Phoesion

سبک بازی : معمایی ، ماجراجویی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Ativeil

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *