دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Awe – PC

بازی Awe یک بازی زیبا و جذاب در سبک بازی های شبیه سازی است. این بازی در هیبت یک بازی بسیار زیبا و مورد علاقه بسیاری از گیمرها با بیان خلاقیت خود و با شکل دادن و ساختن اکوسیستم های سیاره در یک محیط آرام و آرامش همراه با محیطی زیبا ارائه شده است. هنر کم رنگ 3D و موسیقی جوی این بازی بسیاری از گیمرها را مجذوب خود میکند. یک حس ثابت از پیشرفت و کشف ها، علاقه ی بازیکن را در سطوح مختلف مشابه هم حفظ می کند و او را در نهایت به جایگاه و هدفش به عنوان خالقی در این جهان که آن را ایجاد کرده است می رساند. هدف این نیست که یک بازی دشوار را انجام دهیم، و اگر چه بعضی از مراحل ممکن است پیچیده تر از دیگر مراحل باشند، اما آنها همیشه به راحتی قابل حل هستند.

سایر مشخصات بازی: در مورد زیبایی های این بازی می توان گفت که هنر کم رنگ 3D، موسیقی و جلوه های صوتی متحد برای ایجاد محیط آرامش بخش و منفعل در این بازی مورد توجه قرار گرفته است. به سادگی تجربه زیبایی های بازی قبل از تعامل با آن لذت بخش است. سفر در بازی: پیشرفت و کشف موضوعات اصلی هستند. پیشرفت به عنوان یکی از خصوصیات بازیکن از طریق پازل و با افزایش پیچیدگی و کشف ایجاد می شود. این بازی پیشرفت را به عنوان فعلی جهت رسیدن به آن در هر سیاره ارائه می دهد. در این بازی بازیکن یک خالق متعلق به یک جهان در حال شکل گیری است. نکات روایت پیشرفت بازیکن را متمایز می کند و او را به وحی به سمت ماهیت و هدف واقعی خود هدایت می کند.

Awe.center

مشخصات بازی Awe:

نام بازی :  Awe

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Badland Development Studio

منتشر کننده : Badland Indie

سبک بازی : شبیه سازی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Awe

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *