دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Blood and Gold The Zombiest Adventures – PC نسخه SKIDROW

Blood and Gold The Zombiest Adventures یک بازی بسیار مهیج در سبک بازی های استراتژیک، اکشن و ماجرایی است که برای علاقه مندان به این سبک بازی ها منتشر شده است. تصور کنید اگر زامبی ها در سال 1650 میلادی ظهور می کردند چه اتفاقی می افتاد؟ چیزی که شما باید در طول بازی آن را درک کنید! با توجه به ظهور امپراطوری قدرتمند Aztec موجوداتی شبیه زامبی ها پا به دنیای انسان ها گذاشته اند و برای نابودی این دنیا و تمام انسان ها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. در این میان تنها گروه کوچکی از انسان باقی مانده اند که شما نیز یکی از این مبارزان هستید که باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا این موجودات زشت و خونخوار را نابود کنید و برای همیشه از بین ببرید.

سایر توضیحات : در طول بازی سلاح های متنوعی متناسب با آن دوران وجود دارد که می توانید از آن ها برای اهداف خود استفاده کنید، باروت قدرتمندترین و مشهورترین سلاح در آن زمان بوده است که شما با کمک آن می توانید نسل زامبی ها را منقرض کنید ولی خیلی مراقب باشید چراکه اگر همین سلاح در اختیار این موجودات وحشی قرار بگیرد، شاید نتوانید خود را ببخشید و خسارات جبران ناپذیری به شما وارد می شود. پس در حفظ این سلاح قدرتمند خود کوشا باشید. بازی بسیار جذاب Blood and Gold The Zombiest Adventures توسط استودیو بازی سازی ORGS Studio ساخته شده و از طریق کمپانی Snowbird Games برای علاقه مندان در سال 2017 میلادی منتشر شده است. هم اکنون این بازی مهیج با لینک مستقیم قابل دانلود در سایت دانلود فارسی می باشد.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Blood.and.Gold.The.Zombiest.Adventures.center

مشخصات بازی Blood and Gold The Zombiest Adventures :

نام بازی : Blood and Gold The Zombiest Adventures

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی و روسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : ORGS Studio

منتشر کننده : Snowbird Games

سبک بازی : استراتژیک، اکشن، ماجرایی و نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Blood and Gold The Zombiest Adventures

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *